اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی مس کرمان:

تیم مس در شرایط خوبی قرار دارد / شکست ایران برابر لبنان فاجعه بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: در حال حاضر تیم مس در شرایط خوبی قرار دارد.

تیم مس در شرایط خوبی قرار دارد / شکست ایران برابر لبنان فاجعه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم قاسم‌پور ظهر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپای البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شرایط خوبی قرار داریم، طی دو هفته گذشته‌ حتی تمرینات خوبی را در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت اختصاصی با هافبک‌ها و مهاجمان تیم انجام دادیم.

وی افزود: بازی ‌برابر سایپا از اهمیت زیادی‌ برخوردار است، با توجه به میزبانی مس در دو هفته پیاپی باید از این دو دیدار شش امتیاز را کسب کنیم، زیرا اعتقاد دارم این شش امتیاز حکم 12 امتیاز را برای تیم در جدول مسابقات دارد.

قاسم‌پور با بیان اینکه با کسب این امتیازات جایگاه بهتری برای مس در جدول مسابقات رقم می‌خورد، گفت: با این امتیازات وضعیت روحی و روانی تیم نیز بهبود می‌یابد.

وی در مورد آخرین وضعیت شجاع خلیل‌زاده مدافع تیمش عنوان کرد: مصدومیت این بازیکن رفع شده است، اما این بازیکن هنوز کمی در ناحیه مصدومیتش با درد روبه‌رو است، بازی دادن به وی در این مسابقه ریسک است، امیدوارم با بهبودی هرچه زودتر وی‌ این بازیکن از مسابقات بعد در بین بازیکنان تیم حضور داشته باشد.

قاسم‌پور در مورد مصاحبه اخیرش علیه مدیر‌عامل باشگاه مس گفت: علاقه زیادی به روزنامه خواندن و مطالب منتشر شده ندارم، شاید این مسئله یک ضعف و یا یک نقطه قوت باشد، اما به دلیل آنکه بر روی کارم تمرکز داشته باشم سعی می‌کنم روزنامه نخوانم.

وی افزود: در مصاحبه عنوان کردم که مدیر‌عامل باشگاه نباید به میز و حق و امضایش اکتفا کند، به نظر من وی مسئولیت‌های دیگری در قبال این تیم دارد، زیرا مدیرعامل ما نزدیک یک ماه و نیم است در کنار تیم حضور نیافته است.

قاسم‌پور تعطیلات لیگ را برای تیم‌هایی که بازیکن مصدوم دارند به موقع دانست و ابراز داشت: البته این تعطیلات برای ما نیز خوب بود و توانستیم در این مدت برخی کارهای تاکتیکی را در تیم انجام دهیم.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد اثرگذاری منفی مصاحبه‌هایش قبل از مسابقات علیه مدیر‌عامل باشگاه‌‌ گفت: این مصاحبه‌ها از نظر من تاثیر منفی بر روی تیم ندارد، بلکه اثر‌گذاری منفی زمانی اتفاق می‌افتد که افراد‌ی که دارای مسئولیت و قدرت اجرایی هستند در انجام وظایفشان کوتاهی کنند.

قاسم‌پور در مورد شکست تیم ملی در برابر لبنان عنوان کرد: برای فوتبال ما شکست در برابر لبنان تیم درجه سه فوتبال آسیا یک فاجعه است.

وی تصریح کرد: به عقیده من تغییر کادر فنی در تیم ملی اکنون صلاح نیست، بلکه باید از یک مربی ایرانی که کی‌روش او را قبول داشته باشد به عنوان تمرین دهنده در کادر فنی استفاده کنیم.

قاسم‌پور با اشاره به اینکه مسئولیت من در درون زمین چمن و حوزه فنی است، گفت: اتفاقات بیرون از زمین به من ارتباطی ندارد و باید مسئولان باشگاه به دنبال حل و فصل این مسائل باشند.

انتهای پیام/ع10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول