اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته فرهنگی ایران در لبنان

5 روزی که ایران‌شناسی در لبنان فخرفروشی می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان‌‌های شهرداری اصفهان گفت: در هفته فرهنگی ایران در لبنان غرفه‌ای نیز تحت عنوان ایران‌شناسی برپا می‌شود.

5 روزی که ایران‌شناسی در لبنان فخرفروشی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد اظهار کرد: نخستین هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با محوریت شهرداری و همکاری استانداری اصفهان و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با حضور وزرای فرهنگ ایران و لبنان در قصر یونسکو بیروت آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: این برنامه که با حضور حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و غابی لیون وزیر فرهنگ لبنان و هم‌چنین مقامات رسمی استانداری اصفهان و شهرداری اصفهان افتتاح شد تا 16 تیرماه به کار خود ادامه می‌دهد.

معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان‌‌های شهرداری اصفهان برگزاری مراسم شبی با قرآن مجید، اجرای تواشیح، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای تجسمی، اجرای موسیقی سنتی، نمایش دستاوردهای علمی ایران و برگزاری تور مجازی را شماری دیگر از برنامه‌هایی دانست که در هفته فرهنگی کشورمان در شهر بیروت برگزار می‌شود.

وی گفت: غرفه‌ای نیز تحت عنوان ایران‌شناسی در این هفته فرهنگی برپا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مقامات رسمی لبنان از نمایشگاه فرهنگی و هنری کشورمان در بیروت بازدید می‌کنند، اضافه کرد: در این نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای تجسمی و نقاشی برای بازدید کنندگان به نمایش گذاشته می‌شود.

معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان‌ها با اشاره به اینکه با برپایی غرفه فرهنگی و ارائه بروشور و لوح‌های فشرده به زبان عربی برنامه‌هایی برای آشنایی مردم و مسئولان بیروت در مورد جمهوری اسلامی ایران اجرا می‌شود، افزود: در این هفته با نمایش جاذبه‌های شهرهای تاریخی و مذهبی و هم‌چنین معرفی مراسم آیینی کشورمان، بر گردشگری اسلامی تاکید می‌شود.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول