اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول عقیدتی سیاسی حزب‌الله لبنان:

حزب‌الله لبنان با سلاح تقوا مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده است

خبرگزاری فارس: مسئول عقیدتی سیاسی حزب‌الله لبنان گفت: حزب‌الله با دست خالی و تنها با سلاح تقوا و خداپرستی توانست ارتش‌ رژیم غاصب صهیونیستی را درهم بکوبد.

حزب‌الله لبنان با سلاح تقوا مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان علی مسیبی در نشست "بررسی مسایل امنیتی خاورمیانه و نقش ایران در آن" که در خانه انقلاب اسلامی و ولایت برگزار شد، اظهار کرد: حزب‌الله کلمه مقدسی است که در قرآن نیز از آن یاد شده و خداوند به این افراد وعده غلبه و رستگاری داده است.

وی افزود: اگر نیت، راه و هدف یک گروه تنها خداوند باشد و صفات حزب‌الله را کسب کند، وعده خداوند درباره پیروزی به طور یقین بر آنها صادق می‌شود.

استاد دانشگاه بیروت با اشاره به آیه‌ای در قرآن که حضرت ابراهیم پس از مقام نبوت به مقام امامت نایل شد، تصریح کرد: زمانی که ابراهیم درباره امامت در خاندانش می‌پرسد، خداوند جواب مشروطی به وی می‌دهد و به جای جواب بله یا خیر می‌فرماید که امامت عهد من است و به افرادی تعلق می‌گیرد که ظالم نبوده و عادل باشند.

وی ادامه داد: امروز این امانتی که خداوند به ابراهیم وعده داد را در رهبری آگاهانه رهبر معظم انقلاب و سید حسن نصر‌الله دبیر کل حزب‌الله لبنان شاهد هستیم.

مسیبی تاکید کرد: امام فردی است که زمام قلب‌ها، عقل‌ها و اراده‌ها را بر عهده گرفته است و به سمت و سوی خدا می‌کشاند که این خصوصیات را در چهره این دو رهبر بزرگ شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: حزب‌الله طیف جوان زیر 20 سالی هستند که بار جنگ 33 روزه را به دوش کشیدند و کلمه حزب‌الله به واقع شایسته شاگردان سید حسن نصرالله است.

مسئول عقیدتی سیاسی حزب‌الله لبنان با اشاره به اینکه این افراد هیچ‌گونه هدف یا انگیزه‌ای به غیر از حرکت در راه خدا و نابودی دشمنان پروردگار ندارند، گفت: گرچه جنگیدن در راه آزادی وطن نیز آرمانی مقدس محسوب می‌شود اما هدف حزب‌الله لبنان فراتر از این اهداف است و انسان را مقدس‌تر از این می‌دانند که در راهی به جز رضای خدا کشته شود.

وی اضافه کرد: آنها اسرائیل را نظامی متشکل از صهیونیست‌های اشغالگر می‌دانند که نژادپرست و خودگرا هستند و با آنها به عنوان دشمنان خدا می‌جنگند.

مسیبی با بیان اینکه افراد حزب‌الله هیچ‌گونه انگیزه پست، مقام و مال دنیا را ندارند، اظهار کرد: اخلاص، تقوا، پاکی، صداقت عجیبی میان اعضای حزب‌الله حاکم است و آنها همچنان به هدف خود که دفاع از کرامت انسانی است، ادامه می‌دهند و همین موضوع باعث شده با دست خالی و تنها با سلاح تقوا و خداپرستی بتوانند یکی از قوی‌ترین ارتش‌های جهان را شکست دهند.

وی با اشاره به اینکه سید حسن نصرالله شایستگی رهبری جهان عرب را دارد، تاکید کرد: زمانی که قرار است سید حسن نصرالله سخنرانی داشته باشد، تمام مسئولان از رده‌های بالا تا پایین به پای صحبت‌های وی می‌نشینند، چرا که به گفتار وی اعتماد و ایمان دارند که دروغ سیاسی، نظامی و منطقه‌ای نگفته، مبالغه و زیاده‌روی نمی‌کند و به هر چه می‌گوید عمل می‌کند.

مسئول عقیدتی سیاسی حزب‌الله لبنان ادامه داد: گرچه مردم لبنان به سید حسن اعتماد زیادی دارند و حتی در میان ادیان دیگر طرفداران زیادی دارد، اما وی دشمنان سرسختی نیز در داخل دولت و پارلمان لبنان دارد که کمتر از اسرائیل نیستند.

وی تاکید کرد: سید حسن نصرالله خود را عضو ساده‌ای از حزب‌الله می‌داند و با شهادت فرزند خود در جنگ نشان داد که فرزندان خود را جدا از دیگر مبارزان حزب‌الله نمی‌داند.

مسیبی با بیان اینکه شبکه حزب‌الله بسیار منظم و دقیق است و مقررات ورودی سختی دارد، گفت: دشمن بارها شبکه‌ جاسوسی خود را برای کشف درون حزب‌الله دخیل کرده اما با صرف هزینه‌ای بسیار نیز نتوانسته به داخل آن نفوذ کند چرا که امنیت اطلاعاتی حزب‌الله نفوذناپذیر است و گاهی حتی دو برادر از کار خود در داخل حزب‌الله خبر ندارند.

وی تصریح کرد: سید حسن نصرالله در کنار جوانان پرشور حزب‌الله قرار دارد و همواره با اعضای آن از پایین‌ترین تا بالاترین رده در تماس است و آنها نیز عشق وی را در دل می‌پرورند.

استاد دانشگاه بیروت با اشاره به ورود اعضای حزب‌الله در مجلس لبنان اظهار کرد: برای ورود اعضای حزب‌الله به دولت لبنان اختلافاتی وجود داشت و سید حسن‌نصرالله از رهبر معظم انقلاب راهنمایی خواستند که ایشان فرمودند هیچ‌گونه مانعی وجود ندارد، وارد دولت شوید و هدف خود را در مجلس و دولت دنبال کنید.

وی گفت: شخصیت سید حسن نصرالله در امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب فانی است و به چیزی که خلاف نظر ایشان باشد حتی فکر نیز نمی‌کند و در تصمیم‌گیری‌های کلان به طور حتم از راهنمایی‌های ایشان استفاده می‌کند.

انتهای پیام/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول