اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

دامنه درگیری با استکبار به سوریه، مصر و لبنان رسیده است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه دامنه درگیری ما با استکبار جهانی به کشورهایی از جمله سوریه، مصر و لبنان رسیده است.

دامنه درگیری با استکبار به سوریه، مصر و لبنان رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، محمد دهقان ظهر امروز با حضور در جمع نمازگزاران مسجد مهدیه چناران ضمن قدردانی و سپاس از مردم این منطقه در برگزاری باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی به بررسی مشکلات منطقه و مردم پرداخت.

وی با اشاره به مسائل مختلف در کشور، اظهار داشت: در 4 سال گذشته فضای کشور عوض شده و فتنه‌ها و بیداری‌های موجود در سطح جامعه و کشورهای اسلامی چشم‌گیر شده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروزه دامنه درگیری ما با استکبار جهانی به کشورهایی از جمله سوریه، مصر و لبنان رسیده است.

نماینده مردم چناران و طرقبه شاندیز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پشتیبانی ما از سوریه به نوعی پشتیبانی معنوی و فکری است و باید تلاش کنیم که سوریه از جبهه حق جدا نشود و مدیریت آن به دست اسرائیل نیفتد.

دهقان افزود: رمز بقا، موفقیت و پیشرفت کشور ما در 34 سال گذشته به برکت امام(ره) و خون شهدای گران‌قدر بوده است و همین موضوع سبب مقاومت درونی و بیرونی ما در مقابل زیاده خواهان بوده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: امروز علی‌رغم همه مشکلات، گرفتاری‌ها و تحریم‌ها، کشور ما هم دارای عزت بوده و هم جز کشورهای قدرتمند به حساب می‌آید.

در پایان این مراسم، تعدادی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگر از عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به خاطر وظیفه‌شناسی و تلاش وی قدردانی و لوح تقدیری بدین منظور به ایشان تقدیم کردند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول