اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام آبادان خبر داد:

جمع‌آوری 136 میلیون ریال زکات فطره در آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی آبادان گفت: عید فطر امسال 136 میلیون و 433 هزار و 750 میلیون ریال زکات فطره در این شهر جمع‌آوری شد.

جمع‌آوری 136 میلیون ریال زکات فطره در آبادان
عمران مقدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: امسال به‌منظور ایجاد تسهیلات لازم برای مؤمنانی که قصد ادای فریضه پرداخت زکات فطره و تکلیف واجب در صبح عید سعید فطر را داشتند، مساجد منتخب و پایگاه‌های ویژه کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان به‌منظور دریافت وجوه انواع فطریه و کمک‌های مربوط به قحطی زدگان سومالی در اطراف جایگاه‌های برگزاری مراسم عید سعید فطر در آبادان مستقر شد.
وی مجموع پایگاه‌های جمع‌آوری زکات فطره در آبادان را 40 پایگاه عنوان کرد و خاطرنشان کرد: امسال 136 میلیون و 433 هزار و 750 ریال زکات فطره در این شهر جمع‌آوری شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) آبادان افزود: فطره جمع‌آوری شده شامل فطره عام به میزان 120 میلیون و 137 هزار و 500 ریال نیز بود.
وی ادامه داد: همچنین از این میزان زکات فطره جمع‌آوری شده 16 میلیون و 296 هزار و 250 ریال مربوط به زکات فطره سادات بود.
مقدمی تصریح کرد: وجوه فطریه پس از دریافت با توجه به امکانات موجود در اسرع وقت در اختیار نیازمندان و محرومان مستحق و آبرومند قرار خواهد گرفت.
وی در ادامه گفت: در حال حاضر 4 هزار و 500 خانوار در قالب 16 هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آبادان قرار دارند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) آبادان به اینکه یک هزار و 200 یتیم زیرپوشش کمیته امداد آبادان در این شهرستان وجود دارد، اضافه کرد: از این تعداد تنها 700 الی 800 یتیم دارای حامی هستند.
وی افزود: در حال حاضر 300 الی 400 یتیم در آبادان به حمایت حامیان و خیران نیاز دارند که امیدواریم مردم نوع‌دوست این شهرستان در این زمینه مشارکت داشته باشند.
مقدمی بیان کرد: حل مشکلات افراد و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) آبادان از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان این نهاد است.
وی افزود: در این راستا با همکاری مسئولان محلی اقدامات مثمرثمری انجام شده است که امیدواریم این اقدامات همچنان تداوم یابند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) آبادان افزود: مشارکت مردم در حل نیازمندیها و مشکلات مددجویان از اهمیت بسزایی برخوردار است که امیدواریم مردم نوع‌دوست آبادان همچون گذشته در این مسیر گام‌های بلندی بردارند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول