اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان آتش‌نشانی آبادان:

آبادان از 5 ایستگاه آتش‌نشانی برخوردار است

خبرگزاری فارس: معاون سازمان آتش‌نشانی آبادان گفت: ایستگاه‌های پنج گانه آتش‌نشانی آبادان آمادگی لازم را برای اطفای حریق و بحران‌های طبیعی دارند.

آبادان از 5 ایستگاه آتش‌نشانی برخوردار است

منصور آرام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی نقش حساس و مهمی را در بحران‌ها و حوادث طبیعی بر عهده داشته و نیروهای این سازمان باید از آمادگی لازم و سرعت عمل بالا در عملیات‌های خاص برخوردار باشند.

وی افزود: در حال حاضر سازمان آتش‌نشانی آبادان با برخورداری از پنج ایستگاه و 145 نیرو در بخش‌های اطفای حریق، اداری، آموزشی و کارشناسی در رده بهترین سازمان‌های آتش‌نشانی‌ کشور قرار دارد.

معاون سازمان آتش‌نشانی آبادان ادامه داد: نیروهای این سازمان با گذراندن دوره‌های آموزشی و تخصصی با برخورداری از سیستم‌های پیشرفته و مدرن همگام با شهروندان و مسئولان اجرایی شهرستان در زمان‌های بحرانی و حوادث طبیعی فعالیت می‌کنند.

آرام با اشاره به تعداد ماشین‌های اطفای حریق ایستگاه‌های پنجگانه سازمان آتش‌نشانی شهرستان آبادان گفت: در حال حاضر هر ایستگاه آتش‌نشانی شهرستان از دو ماشین اطفای حریق برخوردار است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص آشنایی شهروندان با عملکردهای سازمان آتش‌نشانی بیان داشت: بسیاری از آمار تماس‌های تلفنی شهروندان با این سازمان به عملیات‌های آتش‌نشانی ختم نمی‌شود.

معاون سازمان آتش‌نشانی شهرستان آبادان ادامه داد: ارتقای فرهنگ ایمنی شهروندان، همچنین آشنایی بیشتر آنان با عملکرد حساس و مهم این سازمان باعث کاهش تماس‌های غیر ضروری با آتش‌نشانی می‌شود.

وی افزود: آموزش کودکان و نوجوان در مدارس، آشنایی بیشتر صنوف در رعایت موارد ایمنی و آتش‌نشانی و اجرای برنامه‌های آموزشی در شهرستان از موارد مؤثر در افزایش سطح آگاهی شهروندان نسبت به این سازمان است.

آرام در پایان گفت: شهروندان آبادانی باید سازمان آتش‌نشانی را جزیی مؤثر در حوادث و بحران‌های طبیعی دانسته و در راستای همکاری بیشتر با این سازمان از تماس‌های غیر ضروری خود با آتش‌نشانی خودداری کنند.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول