اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا عید امسال

حفاری‌های گازرسانی در آبادان پایان یابد

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان گفت: حفاری‌های گازرسانی در آبادان با همت شهرداری و اداره گاز این منطقه تا پایان امسال باید به اتمام برسد.

حفاری‌های گازرسانی در آبادان پایان یابد

سیدجعفر حجازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در آبادان اظهار کرد: برای نیمه دوم سال، شهر آبادان باید رنگ و رویی تازه به خود بگیرد زیرا هر ساله پذیرای مهمان و مسافر از اقصی نقاط کشور است.

وی با بیان اینکه مسائل زیرساختی در شهر باید هر چه سریع‌تر اتمام یابد، افزود: کنده‌کاری‌های فاضلاب، گاز و آب در این شهرستان باید هر چه سریع‌تر جمع شود.

استاندار خوزستان با اشاره به اداره گاز این منطقه تصریح کرد: شبکه فاضلاب شهری با همت و تعامل مضاعف شهرداری باید تا پایان امسال به کار خود پایان داده و نسبت به ترمیم حفاری‌های گازرسانی نیز اقدام شود.

وی ادامه داد: با انجام روکش آسفالت در نقاط حفاری شده توسط اداره گاز تا عید امسال نباید هیچ‌گونه حفاری در مناطق مختلف شهری دیده شود.

حجازی با بیان اینکه مردم آبادان از وضع نابسامان خیابان و کوچه‌های کنده‌کاری شده شهرشان به ستوه آمده‌اند، گفت: در این راستا باید بین ادارات و سازمان‌های مختلف شهرستان هماهنگی و تعامل بیشتری ایجاد شود تا مشکلات و کمبودهای پیش‌رو سریع‌تر از میان برداشته شود.

وی اضافه کرد: در مناطقی نیز که اصلاح شبکه آب صورت می‌گیرد باید سریعاً حفاری‌ها ترمیم شود زیرا در غیر اینصورت تردد مردم دچار مشکل می‌شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: برای رفع مشکلات موجود در شهرستان باید هدفگرایی کرد و کار را با تعامل و حمایت بخش‌های مختلف اجرایی منطقه به مرحله تکمیل رساند.

وی در پایان خطاب به مسئولان اجرایی شهرستان آبادان گفت: کار حفاری‌های اداره گاز و فاضلاب شهرستان باید صورتجلسه شده و به ‌صورت هفتگی به استانداری ارجاع داده شود.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول