اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود رطوبت 100 درصدی

شرجی هم مردم آبادان را خانه‌نشین نکرد

خبرگزاری فارس: با وجود رطوبت 100 درصدی، نه تنها هیچ اداره‌‌ای در آبادان تعطیل نشده بلکه شهروندان بدون در نظر گرفتن شرایط و وضعیت آب و هوایی مشغول کسب و کارند.

شرجی هم مردم آبادان را خانه‌نشین نکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، با وجود رطوبت 100 درصدی در این شهر، مردم آبادان بدون در نظر گرفتن شرایط و وضعیت آب و هوایی مشغول کسب و کارند.

صبح، ظهر، عصر و حتی شب‌ها دمای رطوبت در این شهر یکنواخت و یکسان است و گرما ذره‌ای از تلاش مردم عجین شده با سختی را کم نمی‌کند.

امروز مردم آبادان خرسندتر از دیروزند زیرا رطوبت به 80 درجه رسیده و مژده پایان این هوای ناهوا تا پایان این هفته به آنها داده شده است.

در این میان با رئیس اداره هواشناسی آبادان نیز گفت‌وگویی داشته که می‌خوانیم...

سعید ابراهیمیان در خصوص دما و رطوبت هوای آبادان چنین اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته بیشترین دمای هوای آبادان 39 و کمترین آن 27 درجه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: دمای فعلی هوای شهرستان 28 درجه بوده که نسبت به روز گذشته با کاهش دو درجه‌ای مواجه بوده است که امید می‌رود در روزهای آتی با کاهش دما روبه‌رو شویم.

رئیس اداره هواشناسی آبادان همچنین از رطوبت هوای منطقه گفت و افزود: بیشترین میزان رطوبت نیز 87 و کمترین آن 22 درجه اعلام شده است.

وی با بیان اینکه دمای فعلی هوای آبادان 80 درجه بوده، ادامه داد: هوای آبادان همراه با غبار و مه رقیق صبحگاهی پیش‌‌بینی می‌شود.

ابراهیمیان در پایان با آرزوی ساعت خوب و خوش برای شهروندان آبادانی اظهار کرد: شرجی هوا در آبادان تا پایان روز جمعه ادامه داشته و پایان می‌یابد.

رطوبت هوا تا روز جمعه پایان می‌پذیرد اما مردم این شهر، مردم روزهای سخت مقاومت همچنان کار و زندگی را از سر گرفته و چون روزهای 100 درصد شرجی آغازی دوباره را برای زندگی پرپیچ و خم خود رقم می‌زنند.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول