اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد آبادان خبر داد:

توزیع 3 هزار صندوق صدقه در آبادان

خبرگزاری فارس: مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) آبادان از توزیع 3هزار صندوق صدقه بین مردم نیکوکار و خیر این شهرستان خبر داد.

توزیع 3 هزار صندوق صدقه در آبادان
مسعود رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) در آبادان تاکنون فعالیت‌ها و برنامه‌های متعددی در راستای حمایت از قشر محروم منطقه به عمل آورده است.
وی افزود: بنا به گفته ائمه و دستورات دینی اسلام، توجه به اقشار نیازمند و محروم جامعه همواره در اجر و پاداش دنیوی و سعادت اخروی تأثیرگذار بوده و سبب افزایش رزق و روزی می‌شود.
مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) آبادان تصریح کرد: در روایات و احادیث دینی‌مان بسیار مؤکد بر دادن صدقه توصیه شده است.
وی ادامه داد: از آغاز امسال تاکنون سه هزار صندوق صدقه بین مردم خیر و نیکوکار شهرستان آبادان توزیع شده است.
به گفته رحیمی این تعداد صندوق با هدف جذب وجوه نقدی افراد نیکوکار آبادانی در بین همشهریان توزیع می‌شود و در این راستا حمایت مسئولان از امر نیکوکاری در شهرستان، حرف اول را می‌زند.
وی گفت: وجوهات نقدی جمع‌آوری شده با همت و تلاش امدادگران کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آبادان صرف نیازمندی‌های محرومان و نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان خواهد شد.
مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) آبادان همچنین عنوان کرد: تا پایان امسال تعداد بیشتری صندوق در بین مردم شهرستان توزیع خواهد شد.
وی در پایان گفت: همه تلاش این نهاد در راستای حمایت بخش آسیب‌پذیر و نیازمند شهرستان بوده که امیدواریم این مهم با حمایت هر چه بیشتر مسئولان و مدیران بخش‌های اجرایی شهرستان و همچنین مردم نیکوکار و خیر آبادانی محقق شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول