اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آبادان خبر داد

اجرای مرحله نخست طرح احسان دانش‌آموزی در آبادان

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آبادان از اجرای مرحله نخست طرح احسان دانش‌آموزی با هدف ترویج نیکوکاری و انفاق در این شهرستان خبر داد.

اجرای مرحله نخست طرح احسان دانش‌آموزی در آبادان
مسعود رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان همواره در راستای کمک و دستگیری نیازمندان شهرستان تلاش کرده است.
وی افزود: این مهم همواره در دین مقدس اسلام به افراد تأکید شده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آبادان تصریح کرد: همچنین از ائمه و بزرگان دین روایات و احادیث بسیاری در خصوص کمک و یاری رساندن به نیازمندان جامعه نقل شده که باید مورد توجه افراد و اقشار مختلف قرار گیرد.
وی اضافه کرد: فرهنگ صدقه و انفاق را باید از اوان کودکی در افراد نهادینه و آن را در جامعه پرورش داد.
رحیمی خاطرنشان کرد: در این راستا کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تعداد 19 هزار قلک را در بین دانش‌آموزان شهرستان توزیع کرده است.
وی ادامه داد: این مهم در زمینه اجرای مرحله نخست طرح احسان دانش‌آموزی در این شهرستان بوده که البته بسیار نیز مورد توجه قرار گرفته است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آبادان همچنین عنوان کرد: قلک‌های ویژه طرح احسان دانش‌آموزی با هدف ترویج احسان و نیکوکاری و انفاق در بین دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی توزیع شده است.
وی افزود: این قلک‌ها در 80 مدرسه شهرستان آبادان توزیع شد.
به گفته رحیمی در سال‌جاری 430 پرونده طرح مشاغل خانگی در کمیته امداد آبادان تشکیل شده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آبادان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح مشاغل خانگی پس از اطلاع‌رسانی و مراجعه مددجویان کمیته امداد آبادان پرونده تشکیل و در صورت تأیید آنها و وجود اعتبارات مربوطه آماده اعطای تسهیلات می‌شوند.
وی در پایان گفت: امیدواریم با اقدامات در دستور کار به ‌زودی شاهد ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌های این اداره و یاری رساندن هر چه بیشتر به نیازمندان باشیم.
انتهای پیام/ج20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول