اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج خبر داد

موفقیت چشمگیر دانش‌آموزان کرجی در المپیادهای علمی

خبرگزاری فارس: مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه سه کرج گفت: دانش‌آموزان این شهرستان امسال در المپیادهای علمی نتایج درخشانی و چشمگیری را کسب کردند.

موفقیت چشمگیر دانش‌آموزان کرجی در المپیادهای علمی

احمدعلی قنبری‌هراتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: جوانان و نوجوانان ایرانی اسلامی همواره از نظر ضریب هوشی و توانمندی‌های علمی از سطح بسیار بالایی برخوردار بوده و اکثر اساتید دانشگاه در خارج از کشور به این امر اعتراف کرده‌اند.

وی تصریح کرد: همچنین ما هر ساله در کشورمان رقابت‌های علمی بسیاری برگزاری می‌کنیم که از سطح بالایی برخوردار است و دانش‌آموزانی که در این دوره‌ها شرکت می‌کنند، در حقیقت جزو بهترین‌های جهانی هستند.

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه سه کرج افزود: در شهریورماه امسال نیز چند دوره المپیاد علمی دانش‌آموزی به صورت سراسری در کشور برگزار شد که نتایج آن به تازگی اعلام شده است.

قنبری‌هراتی در پاسخ به این پرسش که عملکرد دانش‌آموزان کرجی در این رقابت‌های چگونه بوده است؟ گفت: هر ساله دانش‌آموزانی که از شهرستان کرج به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند،‌ امتیازات و نتایج خوبی کسب می‌کنند، اما در المپیادهای علمی سال جاری نتایج تیم اعزامی کرج درخشان و چشم‌گیر بوده است.

وی افزود: در این رقابت‌ها دانش‌آموزان کرجی موفق به کسب 13 مدال علمی شدند که این تعداد مدال نشان دهنده سطح علمی و تلاش بالای آنها است.

* اعزام تعدادی از دانش‌آموزان کرجی به المپیاد‌های جهانی

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شهرستان کرج بیان داشت: نتایج خوب تیم اعزامی کرج به المپیادهای علمی موجب شد که دو دانش‌آموز کرجی در تیم ایران قرار گیرند.

قنبری‌هراتی در پایان اعلام کرد: بر همین اساس عارف صادقی و امیر زارع که در رقابت‌های داخلی موفق به کسب مدال طلا شدند، سال آینده در قالب تیم کشورمان به المپیادهای جهانی ریاضی فیزیک اعزام خواهند شد که امیدواریم در این مسابقات نیز بتوانند از اعتبار ایران دفاع کنند.

لازم به توضیح است، در المپیاد علمی دانش‌آموزی کشورمان در سال جاری عارف صادقی در رشته ریاضی مدال طلا، امیر زارع در فیزیک مدال طلا، عرفان سلطان‌لو در رایانه مدال نقره، علیرضا سلطانی در نجوم مدال نقره، علی گل بابایی در رشته زیست شناسی مدال نقره، دانیال معافی مدال برنز شیمی، سیامک گشت پور مدال نقره شیمی، عرفان سپهر مدال نقره زیست شناسی، مرتضی تعمیری مدال برنز فیزیک، سمانه زارعیان مدال نقره نجوم، نیوشا تعمیری و فاطمه حق پناه مدال برنز نجوم و مریم برازنده مدال نقره رشته شیمی کسب کردند که تمام این دانش‌آموزان کرجی هستند.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول