اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیدار:

دوام و بقای نظام جمهوری اسلامی به اذن ولایت ممکن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیدار گفت: دوام و بقای نظام جمهوری اسلامی به اذن ولایت فقیه ممکن است.

دوام و بقای نظام جمهوری اسلامی به اذن ولایت ممکن است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی طهماسبی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خدابنده اظهار کرد: یکی از راه‌هایی که موجب موفقیت کشور می‌شود، پیروی و اطاعت از ولی فقیه است.

وی با اشاره به اینکه اطاعت از ولی فقیه بر همگان واجب است، اضافه کرد: ولی فقیه به دو بال فقاهت و عدالت مجهز است.

امام جمعه قیدار همچنین با تاکید بر لزوم وجود درایت و آگاهی در مدیران دستگاه‌های اجرایی افزود: مجریان قانون باید تسلط کامل به علم و عدالت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه همه افراد باید در روز قیامت به اعمالی که انجام می‌دهند، پاسخگو باشند، اضافه کرد: انجام عمل درست موجب سرافرازی افراد در این دنیا و در آخرت می‌شود.

همچنین در ادامه این جلسه فرمانده سپاه ناحیه خدابنده نیز از برگزاری رزمایش بسیجیان با عنوان لبیک یا رسول‌الله در شهرستان خدابنده خبر داد و گفت: این رزمایش در تاریخ 20 و 21 مهرماه برگزار می‌شود.

رجبی همچنین از دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست همکاری لازم را در زمینه برگزاری همایش داشته باشند.

همچنین در ادامه این جلسه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده نیز به ارائه گزارشی از برخی از اقدامات انجام شده توسط جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده پرداخت و افزود: احداث 547 جایگاه دامداری با معرفی متقاضیان بالغ بر 23 میلیارد و 700 میلیون تومان تسهیلات به بانک‌های عامل از مهم‌ترین اقدامات ستاد توسعه بخش کشاورزی شهرستان در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

عیوضی همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده توسط جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده اظهار کرد: شهرستان خدابنده در جذب اعتبارات در سطح استان رتبه برتری را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول