اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد:

سپاه پاسداران بازوی نظام است

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد در دیدار فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت گفت: ما که خدمتگزاران مردم هستیم باید پاسدار خون شهدا در عرصه عمران و آبادانی شهرمان باشیم.

سپاه پاسداران بازوی نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش شهردار، رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی شهر فرون‌آباد به مناسبت انتصاب عبدالله اصغری به سمت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت با وی دیدار کردند.

شهردار فرون‌آباد در این دیدار صمیمی اظهار داشت: بازوی نظام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و ما وظیفه داریم در کنار شما عزیزان در جهت خدمت‌رسانی صحیح به مردم شهرستان پاکدشت همکاری لازم را انجام دهیم.

علی بند علیان با بیان اینکه خدمت به مردم نوعی عبادت است، افزود: آنچه را که شما و شهروندان عزیز در سطح شهر مشاهده می‌کنید در سایه همدلی، وفاق و وحدتی است که بین شورای اسلامی شهر و شهرداری وجود دارد و امروز با این وحدتی که حتی در بین مسئولان شهری نیز وجود دارد، می‌توانیم در تمام عرصه‌ها حضوری گسترده داشته باشیم و هر روز شاهد تحولات خوبی در شهر باشیم.

وی در ادامه گفت: در مدیریت شهری هماهنگی‌های مهمی لازم است و ایجاد هماهنگی‌ها هم باید از داخل و هم خارج از سازمان مدیریت شود.

این مسئول افزود: خدمت به مردم وظیفه اصلی شهرداری است و بنابراین باید تمام ظرفیت‌ها را در زمینه آسایش و امنیت مردم به کار گیریم.

علیان عنوان کرد: ما که خدمتگزاران مردم هستیم باید پاسدار خون شهدا در عرصه عمران و آبادانی شهرمان باشیم تا به هدف متعالی که امام و شهدا ترسیم کردند، برسیم.

شهردار فرون‌آباد در پایان تصریح کرد: شهرداری فرون‌آباد علاوه بر اجرای پروژه‌های زیربنایی که تاثیر بسزائی در توسعه و شکوفایی شهر دارد در عرصه فرهنگی با اجرای برنامه‌های متنوع در شهر حضوری فعال دارد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول