اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اطلاعات مازندران:

تکلیف‌محوری سبب حفظ نظام است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اطلاعات مازندران گفت: تکلیف‌محوری سبب استحکام و حفظ نظام است.

تکلیف‌محوری سبب حفظ نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، مصطفی حق‌پرست در جلسه شورای اداری شهرستان بابل اظهار داشت: هر عملی که انجام می‌گیرد باید برای رضای خدا و در مسیر خدمتگزاری به خلق خدا باشد. ما خدمتگزاران نظام باید این امر را سرلوحه کار خود قرار داده و برای رضای خدا تکلیف‌محوری را مهم‌ترین محور کار خود قرار دهیم.

وی افزود: تکلیف‌مداری از اصولی است که سبب استحکام و حفظ نظام طی این سال‌ها شده که این اصول برگرفته از قرآن، دین و سیره نبوی است و باید در حیطه وظیفه خود به آن توجه داشته باشیم.

حق‌پرست بیان داشت: باید به تعهداتی که به مردم در مورد انجام تکالیف دادیم درست عمل کرده و در حوزه عملی و مدیریتی خود گرفتار حواشی نشویم، مهم‌ترین تکلیف کارگزاران و مدیران نظام در تمام سطوح خدمت به مردم در بهترین شکل ممکن است.

این مسئول تصریح کرد: دشمن درصدد است تا در حوزه عمل و اجرا کشور را دچار فشار و مشکل کرده و مستمر دست به توطئه زده است، هرجا ما به تکلیف خود عمل کردیم موفق شدیم و هرجا نسبت به تکلیف خود بی‌توجه بودیم دچار چالش شدیم.

مدیرکل اطلاعات مازندران گفت: امروز در شرایط حساسی قرار داریم، دشمن علیه ما سیاست‌گذاری کرده و درصدد زمین‌گیر کردن کشور است و عرصه جنگی را علیه ما ساماندهی کرده است.

وی ابراز داشت: در این جنگ حساس اگر مدیران ما در سطوح مختلف به تکالیف و تعهد خود نسبت به مردم خوب عمل کنند دشمن نتیجه‌ای نخواهد یافت درغیر این صورت سیاست‌گذاری دشمن و تحریم به جاهایی خواهد رسید که برای حل آن هزینه زیادی خواهد بود.

حق‌پرست افزود: طی دو سال گذشته نظریه‌پردازان ویژه جنگ نرم دشمن در بررسی سیاست‌های داخلی و ارزیابی جمع‌آوری اطلاعات داخل ایران در لایه‌های حوزه سیاسی، اجتماعی، مدیریتی و هدایتی و آنالیز راهبرد خود به اوباما چند پیشنهاد را مطرح کردند که از جمله فضاسازی برای جدایی اندیشه ارزشی از جامعه بود.

این مسئول با اشاره به اینکه رویکرد امروز دشمن اهانت به دین، پیامبر و ارزش‌های نظام است، بیان داشت: دشمن به اعتقادات ما حمله کرده و سعی دارد با تغییر ذائقه فکری جوانان در رویکرد اجتماعی، ایده و نظرات دشمن را به عنوان چارچوب فکری خود بپذیرند که این بسیار خطرناک است.

مدیرکل اطلاعات مازندران تصریح کرد: دشمن با فضاسازی برای سلب مشروعیت از نظام در حوزه‌های اجتماعی درصدد بود تا اقتدار نظام را بشکند و عدم مشروعیت سیاسی نظام جمهوری را القا کند، اما حضور مردم در صحنه 12 اسفند فضایی ایجاد کرد تا تمام برنامه‌ها و سیاست‌گذاری دشمن از هم بپاشد.

حق‌پرست فضاسازی برای تضعیف منابع مادی در حوزه داخلی را از دیگر اهداف دشمن برشمرد و گفت: دشمن سعی دارد از سال 2009 تا کنون درآمدهای ما را در حوزه داخلی ناکارآمد کند و در این راستا سرویس اطلاعات رژیم صهیونیستی و بلوک غرب فعال هستند.

وی تحریم اقتصادی را علیه کشور، فضاسازی جهت جنگ روانی دانست و افزود: دشمن تمام توان خود را به کار گرفته تا تاثیر تحریم را افزایش دهد و با فشار در عرصه سیاست بین‌المللی به نظام  ضربه بزند تا در ارتباط خود با غرب تعدیل کند.

این مسئول بیان داشت: ناکارآمد جلوه دادن حاکمیت مسئولان، بد بین کردن شهروندان نسبت به حکومت، القای عقب ماندگی نظام و حکومت از دیگر اهداف شوم دشمن است که فضای رسانه‌های دیداری و شنیداری دشمن آن را تبلیغ می‌کنند.

حق‌پرست گفت: باید تیزبین و هوشیار باشیم، دشمن درصدد است تا به مردم بگوید که ما عقب‌تر از جهان هستیم، اما ملت ما طی 33 سال انقلاب توانست نگاه استکباری دشمنان را خدشه‌دار کرده و منافع آنها را دچار آسیب کند و دستاوردهای علمی زیادی را کسب کند و به عنوان یک نظام مقتدر و مستحکم در منطقه باشد.

وی افزود: این خواری ملت ما است که بعد از 33 سال دفاع مقدس و دادن شهدا و ایثارگران فضایی فراهم شود که عده‌ای به میدان بیایند که سال‌ها رو در رو مردم بوده و در عقبه مزدوری دشمن کار کنند و فضایی برای بزرگ‌نمایی دشمن داشته باشند.

مدیرکل اطلاعات مازندران ابراز داشت: اگر چه دشمن در ایجاد بسیاری از شرایط موجود تاثیرگذار بوده؛ اما بسیاری از مسائل به عدم دقت و وظیفه‌شناسی ما در ادای به تکلیف است و بسیاری از نارسایی‌ها به خودمان برمی‌گردد پس باید کارکرد اجرایی خود را نقد کنیم.

این مسئول یادآور شد: کارگزاران نظام با توجه به نگاه و استراتژی دشمن در عرصه فشار و مقابله با جمهوری باید سیاست‌گذاری ما خنثی کردن طراحی دشمن باشد.

حق‌پرست گفت: باید در این عرصه موقعیت‌شناس بوده و همه دستگاه‌های اجرایی کوشا باشند تا در حوزه علمی، فرهنگی، سیاسی، رسانه‌ای، کشاورزی و تعزیرات شرایطی فراهم کنیم که مردم ما امیدوارتر باشند؛ زیرا در جامعه‌ای که ناامیدی گسترش یابد غلبه دشمن بیشتر است.

وی جلوگیری از درآمدهای کشورمان را از دیگر اهداف دشمن دانست و تصریح کرد: 50 درصد درآمد ما از درآمد داخلی و 48 درصد درآمد ناشی از درآمد نفت است، دشمن قصد دارد درآمد ما را کاهش دهد؛ زیرا وقتی درآمد کاهش یابد بودجه دولت در حوزه اجرایی، خدماتی و فرهنگی دچار چالش می‌شود.

مدیرکل اطلاعات مازندران اضافه کرد: ناکارآمد کردن درآمدهای موجود و ضربه زدن به عرصه‌های تولید هدف دشمن بوده که در این شرایط وظیفه ما صرفه‌جویی است پس باید بودجه را براساس اولویت و نیاز مردم هزینه کرد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: باید حساسیت زمانی را خوب تشخیص داده و اقدامات مقابله‌ای دشمن را با تدابیر ساماندهی کرد و با روحیه جهادی با تمام توان و با تفکر بسیجی به موفقیت دست یافت.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول