اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سمنان:

دشمن می‏کوشد مسئولان نظام را ناکارآمد جلوه دهد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی- امنیتی استاندار سمنان گفت: تنش‏های اقتصادی در روزهای اخیر دسیسه استکبار است و دشمن می‏کوشد مسئولان نظام را ناکارآمد جلوه دهد.

دشمن می‏کوشد مسئولان نظام را ناکارآمد جلوه دهد

علیرضا خلخالی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: استکبار جهانی همواره به دنبال این است تا چهره مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی را در منظر مردم کشورمان خدشه‏دار کند.

وی تصریح کرد: تخریب مسئولان و دامن زدن به نا‏بسامانی‏ها در داخل کشور از سوی دشمن صورت می‏گیرد تا ناکارآمدی مسئولان و مدیران نظام را در رسیدگی به مردم و رفع مشکلات آنها القا کند.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار سمنان ادامه داد: با این وجود، مردم ایران اسلامی همواره آگاه هستند و همکاری خوبی با بدنه دولت و کارگزاران نظام دارند و حاضر هستند مقابل سختی‏ها تا هر جایی که لازم باشد، بایستند.

خلخالی یادآور شد: مردم این ایستادگی و مقاومت خود را در تاریخ انقلاب اسلامی و به خصوص در زمان جنگ تحمیلی به خوبی نشان دادند و این امر بر همه دشمنان کشور نیز ثابت شده است.

وی ادامه داد: مردم تا پای جان در خط ولایت و نظام اسلامی ایستاده‏اند و از همین جاست که دشمن همواره آسیب می‏بیند.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار سمنان اضافه کرد: فشارها در حوزه اقتصادی در چند سال گذشته بسیار زیاد بوده اما با حمایت مردم و همه دست‏اندرکاران این بخش، مشکلات کنترل شده و به حداقل ممکن رسیده است.

خلخالی همچنین با اشاره به عزم دولت برای اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‏ها اظهار داشت: در استان سمنان در زمینه اجرای این طرح، فعالیت‏های خوبی صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: هدفمندسازی یارانه‏ها از لحاظ معیشتی و مشکلات عمومی، استان سمنان را با چالشی مواجه نساخت؛ گرچه در حوزه صنعت و معدن و تولید مشکلاتی به وجود آمد که به سرعت در راستای ترمیم آن اقدام شد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول