اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور شهردار قم:

نظام پیشنهادات در شهرداری قم تشکیل شد

خبرگزاری فارس: مشاور شهردار قم گفت: نظام پیشنهادها در شهرداری قم تشکیل شده است و از کسانی که پیشنهادات اجرایی ارائه دهند تقدیر می‌شود.

نظام پیشنهادات در شهرداری قم تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حبیب‌الله خداپرست ظهر امروز در گردهمایی خادمین کریمه اهل بیت (س) در مدیریت شهری بیان کرد: انسان به خاطر انسان بودن نزد خداوند از جایگاه والایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه چه بایدها و نبایدهایی را می‌توانیم در نظر بگیریم که دچار روزمرگی نشویم تصریح کرد: کارمندان و کارکنان شهرداری هر روز باید با پیشنهاد ایده‌های نو مسئولان را در ادامه خدمات‌رسانی یاری کنند.

مشاور امور طراحی و اجرای پذیرش نظام پیشنهادها ادامه داد: شهرداری بعد از آموزش و پرورش با وسعت و گستردگی بسیاری به خدمات‌رسانی می‌پردازد.

وی بیان کرد: شهرداری قم با بیش از 2 هزار و 500 نفر نیروی انسانی به مردم و جامعه خدمات گوناگون و متنوعی ارائه می‌دهد.

خداپرست از تشکیل نظام پیشنهادها در شهرداری قم خبر داد و گفت: از پیشنهادهایی که قابلیت اجرایی در ارتقاء پیکره شهرداری و یا ارتقاء خدمات‌رسانی به شهر داشته باشد استقبال می‌کنیم.

وی اضافه کرد: امروز جای بهانه‌ای برای نشنیدن پیشنهادها نیست و مشارکت‌پذیری در این دستگاه آغاز شده است و دستان کسانی را که برای مشارکت تلاش می‌کنند با صمیمیت می‌فشاریم.

مشاور امور طراحی و اجرای پذیرش نظام پیشنهادها ادامه داد: شرایط تحول در شهرداری قم به صورت مطلوب فراهم شده است و باید «ما می‌توانیم» را درون خود زمزمه کنیم.

وی تصریح کرد: امروز مردم متوجه تحولات در شهرداری قم شده‌اند و این نتیجه زحمات شبانه‌روزی مسئولان و کارکنان شهرداری است.

خداپرست خاطر نشان کرد: پیشنهادها بدون در نظر گرفتن میزان تحصیلات افراد به ثبت می‌رسد و از پیشنهاداتی که به مرحله اجرا برسد تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول