اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دفتر ارزیابی، بازرسی و شکایات استانداری گلستان:

سیاست‌های اصلاح نظام اداری برگرفته از حکومت علوی و سنت‌ نبوی است

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر ارزیابی، بازرسی و شکایات استانداری گلستان گفت: اجرای سیاست‌های کلی اصلاح نظام اداری برگرفته از سیاست‌های اداری حکومت علوی و سنت‌ نبوی است.

سیاست‌های اصلاح نظام اداری برگرفته از حکومت علوی و سنت‌ نبوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، محمد‌علی نوبخت اظهار داشت: کمیسیون تحول اداری به منظور بالا بردن ظرفیت نظام اداری به منظور پاسخگوئی به نیازهای جامعه و حرکت در مسیر توسعه پایدار سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تشکیل شد.

وی تصریح کرد: کمیته تکریم ارباب رجوع و سلامت اداری یکی از کمیته‌های پنج‌گانه زیرمجموعه این کمیته برای اجرای برنامه شش و 10 از 10 برنامه تحول در نظام اداری کشور با موضوع سلامت اداری و خدمات‌رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع است.

دبیر کمیته تکریم ارباب رجوع و سلامت اداری تصریح کرد: اجرای سیاست‌های کلی اصلاح نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری راهگشای نظام اداری کشور برای رسیدن از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب و عملیاتی کردن نظامی اداری برگرفته از سیاست‌های اداری حکومت علوی و سنت نبوی است.

نوبخت بر لزوم اجرای درست و دقیق برنامه‌ها و دستورالعمل ابلاغی تکریم ارباب‌رجوع و سلامت اداری تأکید کرد و افزود: اجرای بخشنامه تکریم ارباب رجوع و سلامت اداری را از وظایف مهم نمایندگان تکریم ارباب رجوع دانست و نتیجه آن را خدمت‌رسانی بهتر و سریع‌تر به ولی نعمتان و صاحبان واقعی این انقلاب که همان مردم همیشه در صحنه ایران هستند عنوان کرد.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد: ‌‌با همدلی، همکاری و هماهنگی‌هایی که بین اعضای کمیته، نمایندگان تکریم در بخش‌های مختلف و مسئولان مربوطه صورت می‌گیرد در راستای پیشرفت نظام جمهوری اسلامی، منویات مقام عظمای ولایت و آرمان‌های شهدا پیش برویم و خدماتی شایسته به ملت ایران که به فرموده امام (ره) بهتر از مردم حجاز در عهد رسول‌الله هستند ارائه دهیم.

در پایان جلسه پرسش و پاسخ با حضور اعضای کمیته و نمایندگان تکریم ارباب رجوع در حوزه معاونت‌های استانداری، فرمانداری و شهرداری‌ها انجام شد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول