اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین زهرا:

موج اسلام‌خواهی ملت‌ها موجب هراس غرب شده است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا گفت: موج اسلام‌دوستی و اسلام‌خواهی ملت‌ها موجب تزلزل جایگاه امروزی غرب و هراس استکبار شده است.

موج اسلام‌خواهی ملت‌ها موجب هراس غرب شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین حجت‌الاسلام مهدی عباسی امروز در دیدار با تعدادی از روحانیون بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا با تبیین اهداف و رسالت‌های مهم سازمان تبلیغات اسلامی در راستای توسعه عرصه‌های دینی در جامعه اظهار کرد: دین مقدس اسلام که سرمنشأ تمام برکات و سعادت‌مندی‌ها است به تمام مسلمانان سفارش کرده که با تقوا در مسیر اطاعت الهی و گسترش احکام الهی تلاش کنید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: روند توسعه مسائل فرهنگی در جوامع اسلامی امروز باید به اندازه‌ای باشد که این دین مقدس الگویی کامل و برجسته برای تمام ملت‌ها و دولت‌های دیگر باشد.

وی با اشاره به اوج‌گیری و گسترش تبلیغ دین مبین اسلام در بین ملت‌ها و جوامع غربی بیان کرد: این مهم نشانگر این است که آموزه‌های متعالی اسلام در همه جای دنیا توانسته بر افکار و اندیشه‌های آدمی تأثیر‌گذار بوده و موجب گرایش و تمایل ملت‌های غیر مسلمان به این دین الهی شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: وظیفه اصلی روحانیون در شرایط فعلی جامعه تلاش برای تحقق رسالت‌ها و آرمان‌های اسلامی است.

عباسی بیان کرد: دشمنان نیز با ترفند‌های ضد بشری در تلاش هستند تا بلکه بتوانند با طرح‌های ضد اسلامی موجب به انحراف کشیدن مسلمانان و آرمان‌های آنان شوند.

وی ضرورت پاسخگویی به شبهات و تردید‌های جوانان را از رویکرد‌هایی دانست که سازمان تبلیغات اسلامی با برنامه ویژه در پی تحقق آن است و تصریح کرد: اگر روحانیون و مبلغان دینی در جامعه بتوانند با احاطه کامل بر اندیشه و افکار جوانان به شبهات مختلف آنان پیرامون مسائل دینی پاسخ دهند قطعأ میزان علاقه و اشتیاق آنان به آموزه‌های اسلامی نیز افزایش می‌یابد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: مهم‌ترین مؤلفه در تحکیم بنیان‌های اجتماعی نیز بهره‌گیری از آیات قرآن کریم و احادیث و روایات ائمه اطهار است.

عباسی بیان کرد: هر یک از دستگاه‌ها و مسئولان برنامه‌ریز جامعه نیز در قبال مسئله شبیخون ضد فرهنگی غرب مسئول بوده و لازم است که نگاه جدی‌تری به این عرصه داشته باشند.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول