اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه کیار:

نظام سلطه از بیداری اسلامی و پیشرفت مسلمانان وحشت دارد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه کیار گفت: نظام سلطه از بیداری اسلامی و پیشرفت مسلمانان در جهان وحشت دارد.

نظام سلطه از بیداری اسلامی و پیشرفت مسلمانان وحشت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‎الاسلام سید میثم نبوی ظهر امروز در جمع کارکنان ناحیه مقاومت سپاه این شهرستان، اظهار داشت: دو هفته از تولید این فیلم می‎گذرد، این فیلم محصول آمریکا، حامیان صهیونیسم، تری جونز کشیش مسیحی که قرآن را آتش زد، همچنین یک کارگردان هالیوودی که سابقه ساختن فیلم مستهجن را دارد است و برای ساخت این فیلم 5 میلیارد دلار هزینه شده است.

وی به محتوا و کیفیت این فیلم پرداخت و گفت: داستان فیلم با حمله یک گروه از مسلمانان تندرو به یک داروخانه در کشور مصر که متعلق به مسیحیان است آغاز می‌شود و در ادامه به حیات پیامبر(ص) بر می‎گردد، همچنین توهین‌‎های غیر اخلاقی را به پیامبر(ص) نسبت می‎دهند و مسلمانان را افرادی متجاوز نشان می‌دهند و آیات قرآن را ساخته ذهن پیامبر می‌دانند.

نبوی علل ساخت فیلم را عوامل گوناگونی دانست و خاطر نشان کرد: از اهداف ساخت این فیلم یکی جنگ نرم امروز به ویژه جنگ رسانه‎ها است که فیلمی کاملا آماتور اینگونه در جهان صدا می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه کیار با اشاره به وحشت نظام سلطه از اسلام و مسلمانان گفت: نظام سلطه از بیداری اسلامی و پیشرفت مسلمانان در جهان وحشت دارند و اوج عصبانیت صهیونیسم از مسلمانان و نژاد پرستی آنان است.

نبوی ادامه داد: جنایت‌های انجام شده در افغانستان، فلسطین، لبنان، عراق، بحرین، مصر و لیبی توسط آمریکا، و رژیم صهیونیستی در راستای وحشت از مسلمانان است و تکرار جنگ‌های صلیبی از دیگر اهداف اقدامات موهن محسوب می‌‎شود.

وی با تأکید بر اینکه دشمن در برابر عظمت امت حزب الله، رهبری و بیداری اسلامی کم آورده است، گفت: همه امت‌های اسلامی دریافته‎اند که آمریکا با اسلام و پیغمبر اسلام مشکل دارد و جایگاه انقلاب اسلامی و ملت ایران به یک ابر حریف در دنیا تبدیل شده است.

نبوی افزود: اگر بیداری اسلامی هست، همه می‌دانند که به خاطر ملت و رهبر ایران است و شکسته شدن مرزهای کدگذاری شده توسط استکبار به خاطر ایران است و حرکت ملت ایران در مرزها خلاصه نشده و حتی جنبش وال استریت نیز از ایستادگی ملت ایران سرچشمه می‌گیرد.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول