اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ورزش و جوانان خبر داد

تشکیل شبکه‌های جوان در حوزه بیداری اسلامی

خبرگزاری فارس: معاون امور جوانان وزیر ورزش با اشاره به تشکیل شبکه رایحه نجابت در مازندران گفت: برنامه بعدی شبکه جوانان فعال در موضوعات جهادی و شبکه سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه بیداری اسلامی است.

تشکیل شبکه‌های جوان در حوزه بیداری اسلامی

محمدصادق اکبری در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌و‌گو با فارس در میاندرود اظهار داشت: بر اساس ماده واحده مصوبه مجلس شورای اسلامی دو سازمان ملی جوانان و تربیت بدنی با وظایف و تشکیلات وزارت ورزش و جوانان تشکیل شد و از آن اینطور استنباط است که این وزارتخانه باید کار سازمان ملی جوانان را مانند گذشته دنبال کند.

وی از تدوین راهبردهای پنج‌گانه‌ به عنوان راهبردهای عفاف و حجاب خبر داد و افزود: نگاه اساسی این است که موضوع جوانان را در سطح کشور گسترش دهیم و در این راه تمام استانداران موظف شدند ستادهای امور جوانان استانی به ریاست استانداران و دبیری مدیرکل‌های استان‌ها تشکیل شود.

معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان افزود: موضوعاتی مانند گرامیداشت روز جوان، اوقات فراغت، ازدواج، مشارکت‌های اجتماعی و سایر بحث‌های مرتبط با جوانان را در قالب گسترش نظام مدیریت راهبردی شکل گرفته است.

وی با اشاره به تشکیل دو شبکه در گذشته با عناوین اندیشه ناب با محوریت اندیشه‌های شهید مطهری و شبکه دوم با محوریت دیدگاه‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی شکل گرفته است، بیان کرد: سومین شبکه موضوع محور رایحه عفاف و حجاب است که در مازندران و با موضوعیت حجاب و عفاف آغاز به کار می‌کند.

اکبری افزود: برنامه بعدی شبکه جوانان فعال در موضوعات جهادی و شبکه سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه بیداری اسلامی است و تمام موضوعات و شبکه‌ها با بهره‌مندی از منویات مقام معظم رهبری تدوین شده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان انتخاب مازندران برای برگزاری گردهمایی ملی عفاف و حجاب در مازندران، با اشاره به مسافر پذیر بودن و میزبانی این استان از اقوام و فرهنگ‌های مختلف کشور گفت: مهم‌ترین و جالب‌ترین نکته این است که این استان با وجود اینکه در برابر انواع و اقسام سلایق مختلف قرار می‌گیرد، به عنوان یک استان ولایت‌مدار شناخته شده و هویت خود را حفظ کرده است.

وی در پایان با اشاره به انجام عملیات براندازانه گروه‌های منافقین در اوایل دهه 60 در مازندران افزود: در این حادثه نیز مردم مازندران قبل از اینکه نیروهای امنیتی وارد شوند، پاسخ آنها را دادند.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول