اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قم:

تداوم اعتراضات تجلی پیدایش موج دوم بیداری اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قم با سابقه‌دار خواندن اهانت به پیامبر(ص)گفت: تداوم حضور مردم در صحنه موج دوم بیداری اسلامی در جهان را به راه خواهد انداخت.

تداوم اعتراضات تجلی پیدایش موج دوم بیداری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در بین تجمع‌کنندگان معترض به اهانت به ساحت پیامبر اسلام(ص) که در میدان آستانه گردهم آمده بودند اظهار داشت: امروز مردم ولایتمدار و متدین قم بعد از چند حرکت و تجمع بسیار ارزشمند، مجددا به عرصه آمده و اعتراضات خود را نسبت به جسارت به ساحت پیامبر اعظم(ص) اعلام می‌کنند.

وی بر استمرار این اعتراضات تاکید کرد و افزود: دشمن باید بداند نه تنها با این اهانت‌ها راه به جایی نمی‌برد بلکه برای این عمل ننگین خود باید هزینه‌های سنگینی بپردازد.

امام جمعه قم ابراز کرد: حدود یک ‌ماه است که امت اسلام در سراسر جهان در اعتراض به این عمل شرم‌آور، حرکت‌های خودجوش و غیرتمندانه‌ای را آغاز کردند و همچنان در صحنه حاضر هستند.

وی با اشاره به در پیش بودن روز 13 آبان اعلام کرد: مردم متدین ایران در این روز با مشت‌های گره کرده به آمریکا پیام خواهند داد که« آمریکا مرگت باد».

سعیدی تداوم حضور مردم مسلمان جهان در صحنه اعتراضات را تجلی پیدایش موج دوم بیداری اسلامی در جهان دانست و تاکید کرد: در موج اول بیداری اسلامی هدف رها شدن ملت‌های مسلمان از زیر سلطه استکبار بود در حالی که هدف موج دوم بیداری اسلامی نفی ظلم و نهی سلطه از دیکتاتوران منطقه و طرد مداخلات خارجی در کشورهای اسلامی است.

وی با قدیمی خواندن حربه جسارت به پیامبر اکرم(ص) و سابقه‌دار خواندن آن در طول تاریخ گفت: این همان حربه‌ای است که انسان‌های پست و شرور و دنیادوست به خاطر اغراض دنیوی از آن استفاده کردند و گمان می‌کنند با این اهانت‌ها می‌توانند چهره درخشان پیامبر خاتم را خدشه‌دار کرده و از گسترش روزافزون اسلام در دنیا جلوگیری کنند.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) تصریح کرد: این دنیاپرستان از نفوذ روزافزون اسلام در هراس هستند چون به خوبی می‌دانند آئین اسلام رو به گسترش است و دین مبین اسلام روزی همه جهان را در بر خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه وقتی حضرت مهدی(عج) ظهور کند، جایی برای جنایتکاران جهانخوار نخواهد بود، گفت: به همین دلیل با حرکات مذبوحانه می‌خواهند جلوی نور درخشان اسلام را بگیرند در حالی که نمی‌دانند نور خدا به زودی جهان را فرا خواهد گرفت.

سعیدی با اشاره به فریب هنرپیشگان فیلم موهن«معصومیت مسلمانان» توسط عوامل فیلم گفت: هنرپیشگان این فیلم اعلام کردند نمی‌دانستند این فیلم اهانت به پیامبر است و حتی عنوان داشته‌اند که دیالوگ‌ها تغییر داده شده بود.

وی عنوان کرد: آنچه مایه تأسف است اینکه چرا وهابیون منحرف از اسلام و کشورهای اسلامی مرتجع در برابر این اهانت‌ها سکوت کرده‌اند آیا جز این است که دست آنها با دشمنان در یک کاسه است؟

امام جمعه قم در پایان از مردم خواست مراقب توطئه دشمنان و فتنه‌انگیزی‌ها باشند و به فرمان آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب گوش فرا دهند تا پرچمی که امام خمینی(ره) برافراشت به دست ولی عصر برسد و ما در رکاب آن حضرت علیه ظلم و بیداد قیام کنیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول