اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با محکومیت هتک حرمت پیامبر اسلام(ص)

همایش واکاوی جریان بیداری اسلامی در قم برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش محکومیت هتک حرمت رسول خدا (ص) و واکاوی جریان بیداری اسلامی به همت مؤسسه ولاء منتظر برگزار شد.

همایش واکاوی جریان بیداری اسلامی در قم برگزار شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از قم همایش محکومیت هتک حرمت رسول خدا(ص) و واکاوی جریان بیداری اسلامی از بیست و هشتمین سلسله جلسات انقلاب اسلامی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر با حضور حجت‌الاسلام مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار، نادر طالب‌زاده فیلمساز، مستندساز و مدرس سینما و اقشار مختلف دانشگاهی در سالن همایش‌های بین‌المللی دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد.

در این همایش پس از تلاوت آیات قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی، حجت‌الاسلام طائب در سخنانی با اشاره به اینکه قطار بیداری اسلامی چون بیدار شد دیگر متوقف نمی‌شود، تصریح کرد: آقایانی که بیداری انسانی را مطرح می‌کنند مطالعه خود را افزایش دهند و بگویند کدام مکتب غیر از اسلام، جریان عدالت‌خواهی را مطرح می‌کند؟

وی با تاکید بر اینکه بیداری در غرب و آمریکا نسبت به مکتب سرمایه‌داری و در منطقه نسبت به حکام بی‌دین ایجاد شد اظهار کرد: امام خمینی(ره) در ایران نسبت به عدالت، بیداری ایجاد کرد.

سپس کلیپی از آتش زدن قرآن توسط تری جونز کشیش افراطی و تندرو پخش شد.

در ادامه پس از نوحه‌سرایی عباس حیدرزاده از ذاکران اهل بیت(ع)، نادر طالب‌زاده فیلمساز، مستندساز و مدرس سینما در سخنانی با اشاره به اینکه تمدن اسلامی امکان بروز نداشته اما امروز به صحنه آمده است، اظهار کرد: دشمن حتی تصوری هم از این حضور مسلمانان نمی‌کرد.

وی با اشاره به اینکه ساخت فیلم موهن نسبت به پیامبراکرم(ص) برکاتی هم از جمله معرفی غرب به غربی‌ها و جامعه مؤمن جهان از هر فرقه‌ای شد، اضافه کرد: جامعه اسلامی به جهان غرب چهره خود را معرفی کرد.

طالب‌زاده اظهار داشت: غرب در ورود به قرن 21 جریان ساختگی 11 سپتامبر را کلید زد و امروز نیز به دنبال محدود کردن سانتریفیوژهای اسلامی است.

فیلمساز، مستندساز و مدرس سینما با تاکید بر اینکه دشمن از ایران هسته‌ای نمی‌هراسد تصریح کرد: اکنون دشمن از توسعه ایدئولوژی انقلاب اسلامی که منجر به بیداری اسلامی شد می‌هراسد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول