اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو بسیج اساتید گیلان:

بیداری اسلامی در حال تبدیل به بیداری انسانی است

خبرگزاری فارس: عضو بسیج اساتید گیلان گفت: بیداری اسلامی در حال تبدیل شدن به بیداری انسانی در سراسر جهان است و دشمن از این امر به شدت واهمه دارد.

بیداری اسلامی در حال تبدیل به بیداری انسانی است

علی‌محمد جلوه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت توهین به مقدسات توسط استکبار جهانی را کار جدیدی ندانست و اظهار کرد: تمام مشکلات دنیا زیر سر صهیونیسم‌هاست.

وی با اشاره به قرآن کریم که دشمن‌ترین دشمن مسلمانان را یهودی‌ها می‌داند، گفت: در صدر اسلام غفلت‌هایی صورت گرفت و بسیاری از جنایت‌ها و تحریف‌ها به دست یهودی‌ها و به ویژه آن گروه لجوج صهیونیسم صورت گرفت.

این استاد دانشگاه ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران استکبار جهانی فکر می‌کرد که کمونیست دشمن او است و در ایران کسی  فکر نمی‌کرد که اسلام بتواند در برابر نظام کاپیتالیسم قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی دشمن فهمید که جمهوری اسلامی مانند نظام کمونیست نیست که به راحتی از بین برود.

جلوه، ساخت و انتشار فیلم‌، کاریکاتور و کتاب‌های توهین‌آمیز به ساحت پیامبر اکرم (ص) را بخشی از پازل ضد اسلام ناب دانست و تصریح کرد: بیداری اسلامی در حال تبدیل شدن به یک بیداری انسانی در سراسر دنیاست و دشمن از این موضوع به شدت واهمه دارد.

وی بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا را نشٱت گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و ابراز کرد: دشمن با تحریم‌های اقتصادی علیه مردم ایران می‌خواهد که افکار آنها از آرمان‌ها و اهداف اسلامی و انقلابی دور شود.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه دشمن برنامه‌هایی برای به شکست کشاندن بیداری‌های اسلامی در منطقه دارد، خاطرنشان کرد: اگر همه ما در راه اسلام و مقدسات کشته شویم، ارزشمند است.

وی حضرت محمد (ص) را نه تنها بخشی از اسلام بلکه تمام دین خواند و متذکر شد: در راه دفاع از مقدسات اسلامی هر فردی که دین، علم و تقوایش بیشتر است در خط مقدم حضور می‌یابد و مردم گیلان با حضورشان در تجمع حمایت از ارزش‌های اسلامی این موضوع را ثابت کردند.

جلوه از تمام اهالی هنر به ویژه سینما و تلویزیون خواست با ساخت آثار هنری و فیلم‌هایی به مقابله با این هجمه ضدفرهنگی بروند و یادآور شد: مجلس و دولت نیز باید در این مسیر کارهای موثری انجام دهند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول