اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌حجت‌الاسلام طائب: ـ 2

قطار بیداری اسلامی ‌متوقف شدنی نیست

خبرگزاری فارس: رئیس قرارگاه عمار گفت: آقایانی که بیداری انسانی را مطرح می‌کنند مطالعه خود را افزایش دهند و بدانند هیچ مکتبی جز اسلام جریان عدالت‌خواهی را مطرح نمی‌کند.

قطار بیداری اسلامی ‌متوقف شدنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام مهدی طائب در همایش محکومیت هتک حرمت رسول خدا(ص) و واکاوی جریان بیداری اسلامی از سلسله جلسات انقلاب اسلامی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر که در سالن همایش‌های بین‌المللی دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، با اشاره به اینکه ولی امر حق حلال و حرام کردن احکام را دارد اضافه کرد: مردم در بیداری اسلامی متوجه شدند، حاکمان خود دین ندارند.

رئیس قرارگاه عمار با تاکید بر اینکه محمد مرسی رئیس جمهور مصر ظاهر را رعایت می‌کند چون می‌داند مردم به دینداری وی حساس هستند، تصریح کرد: عبدالله پادشاه عربستان یکی از حکامی است که بهترین ظاهر را رعایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی شاهان را عادل می‌دانستیم، ابراز کرد: در آن زمان نسبت به عدالت بیدار نبودیم. رضاشاه وقتی کشف حجاب کرد، مردم اعتراض کردند اما محمدرضا پهلوی فردی زیرک‌تر از پدر خود بود و گفت کاری به حجاب و عزاداری مردم نداشته باشید و جریانات علیه نظام وقت را خاموش کرد.

طائب با اشاره به اینکه مرحوم امام خمینی(ره) شاخصه‌های اسلام ناب در عدالت را گفت تصریح کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی شاخصه‌های عدالت را بالا برد و وقتی مردم آگاه شدند شاهان را از کشور بیرون کرد.

رئیس قرارگاه عمار با تاکید بر اینکه رئیس جمهور دوران سازندگی در زمان خود بسیار فعالیت کرد خاطر نشان کرد: اطرافیان وی دچار توهم شدند که چون ما کار کردیم پس ایران مال ما است.

وی تصریح کرد: برخی از همین افراد تقاضا داشتند وقتی از هواپیما پیاده می‌شوند فرش قرمز مقابل آنها پهن شود و قصد داشتند حالت شاهانه را رواج دهند.

طائب با اشاره به اینکه مرحوم امام خمینی (ره) طوری شاخصه عدالت را بیان کرد که مردم متوجه شوند کدام فرد عادل است، اظهار کرد: اکنون نیز محبوب‌ترین فرد در میان مردم کسی است که مرام شاهانه کمتری داشته باشد.

رئیس قرارگاه عمار با تاکید بر اینکه منظور امام راحل (ره) از صاحب اصلی انقلاب، پرچم عدالت امام زمان (ع) بود، تصریح کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بیداری و مقدمه‌سازی کرد به این معنا که تا مردم نسبت به شاخصه‌های عدالت بیدار نشوند، ظهور امام زمان (عج) امکانپذیر نیست.

وی با اشاره به اینکه دنیا تا بیدار نشود، امام زمان (ع) ظهور نمی‌کند خاطر نشان کرد: مرحوم امام خمینی (ره) دو ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت انقلاب را به جهان صادر می‌کنیم.

طائب با تاکید بر اینکه عده‌ای منظورشان از صدور انقلاب را آغاز جنگ و خونریزی معنی کرده بودند، اضافه کرد: امام خمینی (ره) در سخنان بعدی خود صدور فرهنگ انقلاب به جهان را تبیین کرد.

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به اینکه قوی‌ترین ابزار برای ایجاد بیداری دشمن‌شناسی است، تصریح کرد: مرحوم امام خمینی (ره) از این دشمن‌شناسی استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه حمایت ایران از حزب‌الله لبنان و غزه در جنگ‌های 33 روزه و 22 روزه موجب دشمن‌شناسی در منطقه شد، اظهار کرد: پس از این مردم منطقه متوجه شدند دست حاکمانشان با غرب در یک کاسه است.

طائب با اشاره به اینکه قطار بیداری اسلامی چون بیدار شد دیگر متوقف نمی‌شود تصریح کرد: آقایانی که بیداری انسانی را مطرح می‌کنند مطالعه خود را افزایش دهند و بگویند کدام مکتب غیر از اسلام، جریان عدالت‌خواهی را مطرح می‌کند؟

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول