اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

بیداری اسلامی نشات گرفته از اندیشه‌های امام راحل است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: بیداری اسلامی نشات گرفته از آثار صدور انقلاب اسلامی و پیام‌ها و اندیشه‌های امام (ره) است.

بیداری اسلامی نشات گرفته از اندیشه‌های امام راحل است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی در جمع مربیان بسیجی شهرستان قاینات اظهار کرد: افزایش بنیه اعتقادی و معنوی و دادن آگاهی‌های سیاسی لازم به بسیجیان از وظایف یک مربی دلسوز و زحمتکش است که امید است مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: از حضرت امام خمینی (ره) تعابیر زیادی به یادگار مانده که یکی از آنها این است که بسیج شجره طیبه‌ای است که در راستای تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی تلاش می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: دنیای غرب سعی و تلاش دارد تا بتواند از گسترش اندیشه امام (ره) جلوگیری کند ولی استقبال ملت‌های آزادی‌خواه از این تفکر سبب شده تا دشمنان اسلام به ویژه آمریکا دچار سردرگمی شوند.

نوفرستی تصریح کرد: موج بیداری اسلامی ایجاد شده در کشورهای منطقه و جهان نشات گرفته از اندیشه‌ها و افکار امام (ره) است که امروز منتج به نتیجه شده است.

وی گفت: امام (ره) فرمودند « ما در جنگ انقلابمان را به جهان صادر کردیم» و آثار صدور انقلاب اسلامی به صورت ملموس وجود دارد که بیداری اسلامی آثار صدور انقلاب پر برکت شهدای اسلام بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی به صفاتی از قبیل تکبر یعنی ادعای بزرگی کردن و عجب یعنی خودبرتر بینی اشاره کرد و گفت: در صورتی که در آیات و روایات بارها بیان شده که انسان فقیر و نیازمند است که این نیازمندی انسان به خداوند است و اگر انسان‌ها در مسیر انبیا قرار گیرند نجات پیدا می‌کنند در غیر این صورت به هلاکت می‌‌رسند.

نوفرستی یادآور شد: نباید در مسائل مادی گرفتار شویم و باید راه شهدا را به صورت عملی ادامه دهیم تا دین خود را نسبت به آنها و امام خمینی (ره) ادا کرده باشیم.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول