اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

اهانت به مقدسات موجب ادامه بیداری اسلامی شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خورموج اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) را محکوم کرد و افزود: این حرکت زشت استکبار باعث ادامه بیداری اسلامی در جهان شده است.

اهانت به مقدسات موجب ادامه بیداری اسلامی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح در خطبه‌های نماز جمعه شهر خورموج که در مصلای بزرگ امام خامنه‌ای این شهر و با حضور خادمین حضرت معصومه (س) و اقشار مختلف مردم برگزار شد ضمن تبریک میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، اظهار داشت: امام رضا می‌فرماید که انسان مسلمان اگر دارای 10 صفت باشد عقلش کامل است؛ نخستین خصلت این است که مردم نسبت به خیر انسان مؤمن امیدوار باشند، دوم از گزندش در امان باشند و سوم کار نیک دیگران را بزرگ بشمارند، چهارم نیکی خود را بسیار اندک بدانند و هیچ وقت دچار عجب و خودپسندی نشوند.

امام جمعه خورموج یادآور شد: پنجمین خصلت انسان مؤمن عدم رنجش از دیگران است، ششمین اینکه از تحصیل علم خسته نشود و در طلب علم باشد، هفتم فقر در راه خدا را بیشتر از داشتن در غیر مسیر خدا دوست داشته باشد، هشتم ذلت در راه خدا و ذلیل شدن در مقابل پروردگار عالم را از عزت در راه دشمن خدا بیشتر دوست بدارد.

مصلح گمنامی از شهرت را از خصلت‌های انسان مسلمان یاد کرد و گفت: بعضی افراد همواره به دنبال شهرت و مطرح شدن و این هستند که نام آنها در پای تابلو، بنر و پلاکاردی نوشته شود تا همه بدانند که فلان کار را وی انجام داده است؛ در حالی که خیلی‌ها انفاق می‌کنند و کار خیری را انجام می‌دهند اما می‌خواهند گمنام بمانند.

مصلح گفت: دهمین خصلت انسان مسلمان این است که دیگران را بهتر، باتقواتر و پرهیزکارتر از خود بداند.

خطیب نماز جمعه خورموج از حضور خدام رضوی (ع) و حرم حضرت معصومه (س) در شهرستان دشتی تقدیر و از فرمانده و پرسنل سپاه شهرستان در برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس تشکر کرد.

وی به آغاز هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: تا سال 1370 سه نیرو و سه مجموعه امنیتی کارهای انتظامی را انجام می‌دادند اما در حال حاضر نیروی انتظامی به تنهایی این وظیفه را همراه با 20 ماموریت خطیر به عهده دارد.

مصلح تاکید کرد: همه این سخت‌گیری‌ها، قانون‌مندی‌ها و همه تاکیداتی که بر اجرای قانون از سوی نیروی انتظامی مطرح می‌شود به نفع خود ماست.

مصلح اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) را بار دیگر محکوم کرد و افزود: این حرکت زشت استکبار باعث ادامه بیداری اسلامی در جهان شده است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول