اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:

ملت ایران پرچمدار بیداری اسلامی در جهان هستند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف، گفت: ملت ایران پرچمدار بیداری اسلامی در جهان هستند.

ملت ایران پرچمدار بیداری اسلامی در جهان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در همایش منادیان توحید که با حضور بیش از دو هزار نفر از روحانیون و ماموستاهای سنی و شیعه استان کردستان در مسجد قبا سنندج برگزار شد، اظهار کرد: روحانیون و طلاب ایرانی همواره از پیشروترین اقشار جامعه بوده و در همه پیشرفت‌ها و دستاوردهای عظیم نظام اسلامی می‌توان نقش آنان را حس کرد.

وی افزود: بدون شک رهبری‌های عالمانه مقام معظم رهبری و منویات هدایت‌بخش معظم‌له زمینه‌ساز تمامی پیشرفت‌ها و توسعه‌های کشور در حوزه‌های مختلف علمی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بوده و هست.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تصریح کرد: روحانیون همواره در عرصه دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی جلودار بوده و باید این جایگاه رفیع در هر مقطع زمانی حفظ و ارتقا یابد.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی افزود: اهانت‌های متعدد دشمنان اسلام و توطئه‌ها و دسیسه‌های روزافزون آنان بر ضد مسلمانان به همگان نشان داد که برای جبهه کفر و استکبار هیچ تفاوتی نمی‌کند که طرف مقابلشان شیعه باشد و یا سنی بلکه آنان با اصل اسلام ضدیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: در این برهه زمانی که همه توطئه‌های شوم دشمنان از مسیر مباحث فرهنگی و اعتقادی وارد شده است باید روحانیون با هوشیاری و بصیرت روزافزون افکار عمومی را هدایت کنند و پایه‌های اتحاد و انسجام را در جامعه مستحکم‌تر نمایند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان علما و روحانیون دینی این استان را از متعهدترین و ساعی‌ترین علمای دینی کشور دانست که با جدیت هرچه تمام‌تر برای پیشبرد مبانی دینی و عقیدتی و ارتقای وحدت و انسجام اسلامی در این خطه گام برمی‌دارند و با تقدیم بیش از 50 شهید و ده‌ها جانباز ارادت خویش را به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی ابراز داشته‌اند.

حجت‌الاسلام شاهرودی در پایان به دستاوردهای عظیم شجره طیبه بسیج برای ملت ایران و همه مستضعفان جهان اشاره کرد و افزود: شجره طیبه بسیج متعلق به همه مستضعفان جهان بوده و روحانیون به عنوان پرچمداران هدایت همواره مروج آرمان‌های والای بسیج در جامعه بوده و خواهند بود.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول