اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد هیرمند خبر داد

جمع‌آوری 1.500 میلیارد ریال زکات از کشاورزان در‌ هیرمند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره‌) هیرمند گفت: سال گذشته از کشاورزان منطقه هیرمند، یک میلیارد و 500 هزار ریال زکات جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری 1.500 میلیارد ریال زکات از کشاورزان در‌ هیرمند

به گزارش خبر گزاری فارس به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی شهرستان هیرمند، علیرضا کریمیان زکات را یکی از واجبات دین اسلام برشمرد و اظهار داشت: کشاورزان و مومنان شهرستان هیرمند به این امر الهی پاسخ مثبت داده‌ و در سال گذشته زکات غلات و احشام خود را به کمیته امداد امام خمینی تحویل دادند.

وی افزود: با تلاش‌های اعضای احیاء زکات کشاورزان منطقه در سال گذشته، مبلغ یک میلیارد و 500 هزار ریال زکات خودشان را به این نهاد تحویل دادند.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) هیرمند گفت: مبالغ جمع‌آوری شده در بحث زکات از مردم در 25 روستا بابت 25 مورد شامل تعمیر غسالخانه، تعمیر مسجد و امور عالم‌المنفعه هزینه شده است.

وی با بیان اینکه زکات پرداخت شده توسط مردم برای عمران روستا اختصاص می‌یابد، ادامه داد: در سال گذشته مبلغ 265 میلیون ریال از سوی استانداری در قالب معادل به این امر اختصاص یافته که در 10 روستا بابت تعمیر مساجد هزینه شده است.

کریمیان با اشاره به اتمام وزش بادهای 120 روزه گفت: با توجه به اینکه اکثر کشاورزان شهرستان هیرمند جدیدا اقدام به خرمن‌کوبی نکرده‌اند، انتظار می‌رود کشاورزان در نزدیک‌ترین زمان ممکن زکات خود را به کمیته امدادامام خمینی(ره) هیرمند تحویل دهند.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول