اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان:

تلفات رانندگی در زنجان 10 درصد کاهش یافته است

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان از کاهش بیش از 10 درصدی تلفات ناشی از رانندگی در شش ماه نخست سال جاری نسبت به همین مدت در سال گذشته خبر داد.

تلفات رانندگی در زنجان 10 درصد کاهش یافته است

مهدی فروزش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه آمار تلفات ناشی از تصادفات در شش ماه نخست سال جاری 195 نفر بوده است، اظهار داشت: آمار این نوع تلفات در شش ماه نخست سال گذشته 219 نفر بوده است.

وی آمار معاینات در پی تصادفات را در شش ماه نخست سال جاری 2 هزار 688 مورد اعلام کرد و افزود: این آمار در شش ماه نخست سال گذشته 2 هزار 525 مورد بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان تصریح کرد: آمار معاینات ناشی از تصادفات در مقایسه شش ماه نخست سال جاری با سال گذشته افزایش 6.48 را نشان می‌دهد.

وی از افزایش بیش از یک درصدی معاینات روان پزشکی در شش ماه نخست سال جاری خبر داد و گفت: آمار 151 موردی معاینات روان پزشکی در شش ماه نخست سال گذشته به 154 مورد در سال جاری افزایش یافته است.

فروزش به افزایش نزدیک به 11 درصدی حوادث کار در سال جاری اشاره کرد و گفت: آمار 193 موردی حوادث کار در سال گذشته به 214 نفر افزایش یافته است.

وی متوفیات ناشی از غرق‌شدگی را در شش ماه نخست سال جاری شش مورد اعلام کرد و افزود: این آمار در مقایسه با آمار سال گذشته که پنج نفر بوده است، افزایش 20 درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان با اشاره به افزایش بیش از هفت درصدی معاینات پزشکی نزاع‌های صورت گرفته، تصریح کرد: معاینات پزشکی نزاع‌های صورت گرفته در سطح استان زنجان از 5 هزار و 600 مورد در شش ماه نخست سال گذشته به 5 هزار و 857 مورد در شش ماه نخست سال جاری رسیده است.

وی آمار معاینات عمومی انجام شده در شش ماه نخست سال جاری را 15 هزار و 215 مورد اعلام کرد و گفت: این آمار بیانگر افزایش بیش از هفت درصدی نسبت به سال گذشته در همین مدت است.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول