اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه کشور:

40 درصد تلفات حوادث رانندگی را موتورسیکلتی‌ها مرتکب می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه کشور گفت: 40 درصد تلفات حوادث رانندگی را راکبان موتور سیکلت تشکیل می‌دهند.

40 درصد تلفات حوادث رانندگی را موتورسیکلتی‌ها مرتکب می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از مرکز پلیس مازندران، محمدرضا مهماندار فرمانده پلیس راه کشور در همایش راهوران محله استان مازندران از کاهش 5 درصدی تلفات حوادث رانندگی در حوزه برون شهری خبر داد.

فرمانده پلیس راه کشور با اشاره به نقش فرهنگ‌سازی در کاهش تخلفات و تصادفات رانندگی بر افزایش زمینه‌های آموزشی و فرهنگی در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک در کشور از سوی دستگاه‌های متولی امر فرهنگ تاکید کرد.

این مسئول گفت: استان مازندران از استان‌های مسافرخیز کشور است و همه ساله بر سفرها و تردد خودروها در جاده‌های این استان افزوده می شود.

فرمانده پلیس راه کشور اضافه کرد: در اواخر شهریور ماه امسال در مدت 24 ساعت بیش از 37 هزار دستگاه خودرو از جاده‌های استان تردد کردند که با توجه به ظرفیت 7 تا10 هزارخودروی این جاده‌ها شاهد کاهش 5 درصدی تلفات حوادث رانندگی در حوزه برون شهری بوده‌ایم.

مهماندار با اشاره به نقش راهوران محله در کنترل جاده‌های روستایی بر بررسی زمینه‌های افزایش تعامل و همکاری با شیوه‌های مناسب تاکید کرد.

وی خطاب به راهوران محله عنوان داشت: مسئولیت ارزشمندی را برعهده دارید و کار شما ستودنی است.

فرمانده پلیس راه کشور بر استفاده از شبرنگ از سوی رانندگان وسایل نقلیه کشاورزی در جاده‌های روستایی تاکید کرد. مهماندارهمچنین با اشاره به اینکه 40 درصد تلفات حوادث رانندگی را راکبان موتورسیکلت تشکیل می‌دهند،افزود: وضع قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی برای حفظ جان رانندگان و عابران پیاده است و رعایت آن موجب افزایش ایمنی در جاده‌ها می‌شود.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول