اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های خوزستان خبر داد

کاهش آمار تلفات رانندگی خوزستان در بهار امسال

خبرگزاری فارس: مدیر کل حمل ونقل و پایانه‌های خوزستان از کاهش آمار کشته شدگان تصادفات رانندگی در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

کاهش آمار تلفات رانندگی خوزستان در بهار امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید محمد حسین مرعشی ظهر امروز در دومین جلسه کمیته ایمنی حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با حضور دستگاه‌های مرتبط، اظهار داشت: آمار تلفات ناشی از حوادث رانندگی در بهار امسال 1.3  درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: بیشترین کاهش تلفات جاده‌ای در فروردین ماه در هنگامی صورت گرفت که اوج مسافرت‌های مربوط به نوروز در جاده‌های استان وجود داشت.

مرعشی برنامه‌های آتی ارتقاء ایمنی جاده‌ها را ارائه داد و خاطر نشان کرد : دستیابی به اهداف و برنامه‌های کمیته ایمنی، به ویژه درباره ایمن سازی حاشیه راه‌ها و مناطق روستایی، مستلزم تلاش هر چه بیشتر اعضای کمیته و دهیاران است.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های خوزستان همچنین از جابه‌جایی بیش از 3 میلیون مسافر در سه ماهه اول سال‌جاری با استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی جاده‌ای خبر داد و گفت: برای جابه جایی این تعداد مسافر در سه ماهه اول سال جاری بیش از267 هزار سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی انجام شده است.

همچنین محسن پویا معاون عمرانی استاندار خوزستان در این جلسه ضمن تشکر از تلاش‌های اعضای کمیته ایمنی اظهار داشت: با توجه به موج دوم سفرهای تابستانی پس از ماه مبارک رمضان، برنامه ریزی ویژه برای شناسایی نقاط حادثه خیز و استقرار تیم‌های گشت پلیس راه ، هلال احمر و اورژانس در این نقاط ضروری است.

رئیس کمیته ایمنی استان خوزستان همکاری و تعامل همه دستگاه‌های مرتبط با ایمنی جاده‌ها را برای کاهش تصادفات مورد تأکید قرار داد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول