اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان:

کاهش تلفات رانندگی در زنجان متوالی بوده است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان به کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: زنجان تنها استانی است که کاهش تلفات رانندگی در آن به صورت متوالی بوده است.

کاهش تلفات رانندگی در زنجان متوالی بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مقصود شمس‌آذر ظهر امروز در مراسم معرفی شهروندان قانون‌‌مدار و نمونه‌های ترافیکی با اشاره به اینکه ورود خودرو، تسهیلاتی را برای بشر به همراه آورده است، اظهار داشت: به همراه تسهیلات، ترافیک و تصادفات از مشکلات ناشی از ورود خودرو به زندگی بشری است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان آمار تلفات سالانه جهانی رانندگی را یک میلیون و 200 هزار نفر اعلام کرد و افزود: بر اساس اعلام سازمان ملل حوادث رانندگی سالانه، 250 میلیون مصدوم و معلول هم بر جای می‌گذارد.

وی آمار تلفات رانندگی را در ایران نسبت به کشورهای دیگر بالا اعلام کرد و گفت: آمارهای تلفات نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافته است.

شمس آذر از کاهش 7 هزار نفری تلفات رانندگی نسبت به سال 85 در ایران خبر داد و اضافه کرد: کاهش‌های صورت گرفته به مدد اقدامات صورت گرفته از طرف ارگان‌های ذیربط و همکاری مردم امکان‌پذیر شده است.

وی آمار تلفات رانندگی در سال 85 را 27 هزار نفر اعلام کرد و افزود: آمار 250 هزار نفری مصدومان حوادث رانندگی هم کاهش 17 هزار نفری یافته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود از کاهش آمار تلفات حوادث رانندگی در استان زنجان خبر داد و گفت: آمار 75 نفری تلفات در سال 87 به 49 نفر در سال گذشته کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: زنجان تنها استانی است که شاهد کاهش متوالی آمار تلفات رانندگی بوده است.

شمس‌آذر از کاهش آمار تلفات رانندگی در سه ماه نخست سال جاری خبر داد و افزود: زنجان رتبه سوم کشوری را در کاهش آمار تلفات دارد.

وی تاکید کرد: بهبود اوضاع ترافیکی و کاهش تلفات رانندگی به مدد همکاری مردم در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی کسب شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به حرکت جامعه به سمت قانون‌مداری تصریح کرد: نیروی انتظامی حساب افرادی که به صورت عمدی قوانین را زیر پا می‌گذارند با کسانی که ناآگاهانه قوانین را نقض می‌کنند، جدا می‌داند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول