اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت ارشاد:

داشته‌های فرهنگی مازندران متنوع است

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مازندران داشته‌های متنوعی از فرهنگ و هنر را در این نمایشگاه به خوبی ارائه کرده است.

داشته‌های فرهنگی مازندران متنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام رضا نوربخش چهارشنبه شب در بازدید از نمایشگاه هفته هنر مازندران اظهار داشت: مازندران داشته‌های متنوعی از فرهنگ و هنر را در این نمایشگاه به خوبی ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه آثار ارائه شده در این نمایشگاه قطره‌ای از دریای فرهنگ و هنر مازندران این استان بزرگ است، افزود:  بعضی هنرهای ارائه شده را برای نخستین بار می‌دیدم و نمی‌دانستم مازندران در زمینه تابلو فرش هم ورود پیدا کرده و نمایشگاه بسیار جالبی ارائه شده است.

نوربخش با اشاره به اینکه برگزاری این نمایشگاه‌ها تاثیر زیادی در حفظ فرهنگ و سنت‌ها دارد، خاطرنشان کرد: مردم پایتخت هم با فرهنگ و آیین استان‌های دیگر آشنا می‌شوند.

وی با بیان اینکه استقبال خوبی از نمایشگاه هفته هنر مازندران شده است، گفت: مخاطبان اجناس زیادی را برای هدیه دادن به دوستان و اقوام خریداری کرده بودند.

دبیر ستاد حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت ارشاد با اشاره به حضور غرفه کنگره شهدا و 110 هزار شهید مازندران در نمایشگاه هفته هنر مازندران خاطرنشان کرد: سوژه‌های خوبی در این غرفه ارائه شده است.

وی با بیا اینکه شهدا ستاره‌هایی هستند که ما را به مسیر حق هدایت می‌کنند، ادامه داد: استفاده از این‌ها برای عموم مردم ضروری است و مسئولان هم باید برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تلاش کرده و از این اقدامات حمایت کنند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول