اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک کارگردان مشهدی:

اختلافات حوزه هنری و ارشاد به فیلم‌های کوتاه نیز سرایت کرده است

خبرگزاری فارس: یک کارگردان مشهدی گفت: چالش‌ها و اختلافات میان وزارت ارشاد اسلامی و حوزه هنری، به عرصه فیلم‌های کوتاه نیز سرایت کرده است.

اختلافات حوزه هنری و ارشاد به فیلم‌های کوتاه نیز سرایت کرده است

ناصر ضمیری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: فیلم کوتاه شیر تلخ، که به تهیه‌کنندگی حوزه هنری خراسان‌رضوی و کارگردانی بنده ساخته شده است، سال گذشته و در جریان بیست‌ و هشتمین جشنواره فیلم کوتاه در تهران جوایز متعددی را در بخش ملی و بین‌المللی کسب کرد.

کارگردان فیلم کوتاه شیر تلخ عنوان کرد: بعد از اتمام جشنواره سال گذشته، طبق وعده مسئولان برگزاری این جشنواره، قرار شد لوح فشرده تمام فیلم‌های کوتاه جشنواره منتشر و به‌ صورت گسترده توزیع شود و البته این اتفاق نیز رخ داده است.

ضمیری بیان کرد: در کمال ناباوری، در این سی‌دی عرضه‌شده، فیلم کوتاه شیر تلخ که در جشنواره گذشته بیشترین جوایز را در بخش‌های ملی، بین‌المللی و دانشجویی کسب کرد، وجود ندارد.

وی گفت: در تماس با مسئولان برگزاری جشنواره، آنها اعلام کردند که این اتفاق، به دلیل نارضایتی حوزه هنری خراسان‌رضوی برای توزیع این فیلم، به عنوان تهیه‌کننده بوده است؛ اما مسئولان حوزه هنری خراسان‌رضوی نیز این مسئله را به ‌شدت تکذیب کرده‌اند.

ضمیری ابراز کرد: به ‌نظر می‌رسد این فیلم کوتاه، قربانی اختلافات و چالش‌های میان مسئولان حوزه هنری و وزارت ارشاد شده است، زیرا فیلم شیر تلخ، تنها فیلم کوتاهی بود که در جشنواره قبل، بیشترین جوایز را به نمایندگی از حوزه هنری کسب کرد.

وی گفت: این اتفاق در حالی رخ داده است که فیلم‌های کوتاهی که در بخش‌های غیرمهم نیز دیپلم افتخار گرفته بودند، در این سی‌دی عرضه شده‌اند و این مسئله جای سئوال دارد.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول