اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه برگزاری بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک

1500 بسته فرهنگی توسط کاروان هنری وزارت ارشاد در بشرویه توزیع شد

خبرگزاری فارس: در آستانه برگزاری بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک، کاروان هنری وزارت ارشاد یک‌هزار و 500 بسته فرهنگی را در روستاهای محروم بشرویه توزیع کردند.

1500 بسته فرهنگی توسط کاروان هنری وزارت ارشاد در بشرویه توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، سرپرست کاروان هنری وزارت ارشاد در جمع دانش‌آموزان مدارس روستاهای شهرستان بشرویه اظهار کرد: این کاروان در راستای فعالیت‌های بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان برای دومین سال متوالی به خراسان جنوبی سفر می‌کند.

محمد داورفرا ادامه داد: بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از 17 تا 21 مهر ماه در اصفهان برگزار می‌شود.

سرپرست کاروان هنری وزارت ارشاد با بیان اینکه در این جشنواره تعداد زیادی فیلم، کارتون و انیمیشن با محوریت کودک و نوجوان به نمایش در‌ می‌آید، تصریح کرد: هدف از حضور کاروان هنری وزارت ارشاد به مناطق محروم، آشنایی کودکان و نوجوانان این مناطق با سینما و ارائه بسته‌های فرهنگی و هنری به دانش‌آموزان مدارس است.

داورفرا افزود: این کاروان سال گذشته به شهرستان‌های نهبندان و سربیشه سفر کرده و امسال نیز به شهرستان‌های فردوس و بشرویه سفر می‌کند.

وی عنوان کرد: حضور کاروان هنری در استان‌های مختلف کشور برای اطلاع‌رسانی در ارتباط با این جشنواره است.

سرپرست کاروان هنری وزارت ارشاد گفت: اجرای نمایش‌های شاد کودکانه و اهدای یک‌هزار و 500 بسته فرهنگی به دانش‌آموزان مدارس روستاهای غنی‌آباد، رقه و خانه فرزندان کریم اهل بیت (ع) شهرستان بشرویه از مهم‌ترین برنامه‌های این گروه هنری بوده است.

داورفرا اضافه کرد: در سال جاری پنج کاروان هنری متشکل از 10 نفر به استان‌های گیلان، مازندران، کردستان، سنندج، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، رضوی، جنوبی و مناطق زلزله‌زده آذربایجان سفر می‌کنند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول