اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان:

اصفهان را پایتخت جشنواره‌های فرهنگی و هنری خواهیم کرد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: درصدد هستیم جشنواره‌های فرهنگی هنری در اصفهان ماندگار شود و این شهر را پایتخت جشنواره‌های فرهنگی و هنری خواهیم کرد.

اصفهان را پایتخت جشنواره‌های فرهنگی و هنری خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان، حبیب‌الله تحویل‌پور اظهار کرد: با توافقات انجام شده جشنواره فیلم کودک و نوجوان تا پنج سال آینده در اصفهان برگزار می‌شود و دبیرخانه آن نیز در این مدت فعال است، چرا که جایگاه جشنواره کودک در اصفهان است و این چند سالی هم که در شهرهای دیگر برگزار شد، تنها به میهمانی رفته بود و دوباره به خانه خودش بازگشت.

وی تصریح کرد: به غیر از جشنواره کودک و نوجوان ما جشنواره بازی‌های رایانه‌ای را نیز در بین شهرهای خواهرخوانده داریم که در بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان ارزیابی خود را از جشنواره کودک و نوجوان در اصفهان مثبت ارزیابی کرد و گفت: به طور حتم برگزاری این جشنواره در اصفهان تأثیرات مثبتی دارد، این در حالی است که درصدد هستیم سینمای اختصاصی کودکان را در اصفهان راه‌اندازی کنیم، پس جشنواره کودک نباید مختص به چند روز در سال باشد و فیلم‌سازان باید در طول سال در حال ساخت فیلم برای کودکان باشند و تولیدات خود را افزایش دهند.

تحویل‌پور به گفته‌های رهبر معظم انقلاب، که «هیچ هنری به رسایی و شیوایی هنر هفتم یعنی سینما نیست» اشاره و عنوان کرد: چون مخاطبان این جشنواره کودکان هستند مسئولان باید برنامه‌ریزی درست و صحیحی داشته باشد تا این جشنواره در اصلاح رفتارها و نگرش‌ها موثر واقع شود چرا که ما مردمی معتقد هستیم و پیامبر اکرم (ص) اسوه ما است.

به گزارش فارس، بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از 17 تا 21 مهرماه سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای‌ پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول