اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ـ 104

جایگاه هنری تئاتر همدان ویژه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشینه فرهنگی همدان گفت: جایگاه هنری هنرمندان تئاتر استان همدان ویژه است.

جایگاه هنری تئاتر همدان ویژه است

علی‌نعمت چهاردولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: هنرمندان قشر وسیعی از افراد جامعه ما را تشکیل داده و دارای مطالباتی هستند که از جمله آن برآورده شدن مطالبات هنری آنها است.

وی افزود: استان همدان در زمره استان‌هایی است که در زمینه تئاتر حرفی برای گفتن دارد و جایگاه هنری هنرمندان تئاتر استان، ویژه است که در این راستا یکی از نکات اصلی توجه به جامعه هنری و به ویژه هنرمندان تئاتر است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وجود جشنواره تئاتر در همدان بسیار عالی و اثرگذار است و باید تمام توان خود را به کار گیریم تا این جشنواره به نحو مطلوب برگزار شود.

وی بیان کرد: از آن جا که استان همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن، استانی گردشگرپذیر به شمار می‌رود و دارای پیشینه‌های ایران‌گردی و جهانگردی بسیاری است، چنین جشنواره‌هایی یکی از راهکارهای جذب افراد از اقصی‌ نقاط کشور و جهان برای شناساندن استان همدان محسوب می‌شود.

چهاردولی ادامه داد: این جشنواره زمینه آشنایی علاقه‌مندان را با پتانسیل‌های استان در زمینه اقتصاد، صنعت، هنر، صنایع دستی و اماکن دیدنی فراهم کرده تا جایی که افراد در بازگشت به شهر و حوزه کاری خود به عنوان سفیری برای ابلاغ توانمندی‌های استان به شمار می‌روند.

وی تصریح کرد: این امر باعث می‌شود مسافرت‌های متعددی به سمت استان همدان شکل گیرد و این جشنواره می‌تواند از حیث ایرانگردی، جهانگردی و شناساندن پتانسیل‌های کشور به افراد مختلف بسیار اثرگذار باشد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در پایان اذعان کرد: علاوه بر این ورود افراد مختلف در قالب جشنواره می‌تواند زمینه جذب گردشگر و رونق اقتصاد و صنایع‌ دستی استان را به دنبال داشته و توسعه اقتصادی مبتنی بر گردشگری را افزایش دهد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول