اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

استان زنجان از ظرفیت‌های هنری بالایی برخوردار است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: استان زنجان از ظرفیت‌های هنری بالایی برخوردار است.

استان زنجان از ظرفیت‌های هنری بالایی برخوردار است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی سهندی در آیین اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان زنجان، اظهار کرد: هنرمندان استان زنجان از توانمندی‌های بالایی برخوردار بوده و پیشکسوتان این هنر در استان حرف بسیاری برای گفتن دارند.

وی با بیان اینکه زندگی همانند صحنه تئاتر است که هر فردی در آن به بازیگری مشغول است، افزود: افرادی که بتوانند در این صحنه موفق باشند، می‌توانند انسان‌های موفقی باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: هنرمند خوب نه تنها مشکلی را برای جامعه ایجاد نمی‌کند، بلکه می‌تواند مشکلات جامعه را نیز حل کند.

وی با بیان اینکه با باز بودن درهای هنر و فرهنگ شور و نشاط در جامعه حاکم می‌شود، خاطرنشان کرد: در صورت توجه به هنر و فرهنگ افراد جامعه از شور و نشاط بالایی برخوردار می‌شوند.

سهندی با اشاره به اینکه استان زنجان از ظرفیت‌های بالای هنری برخوردار است، خاطرنشان کرد: هنرمندان استان نیز از توانمندی‌های بالایی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه فضاهای فرهنگی استان زنجان در اختیار هنرمندان قرار دارد، افزود: با افتتاح فاز نخست تئاتر شهر زنجان فضای بیشتری در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزاری جلسات نقد و بررسی را در کنار برگزاری جشنواره تئاتر مهم ارزیابی کرد و گفت: چنین جلساتی آیینه‌ای در برابر فعالیت‌های هنرمندان بوده و نقاط ضعف و قوت فعالیت‌ها را ارزیابی می‌کند.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول