اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز هفته ملی کودک

فعالیت‌های فرهنگی هنری کودکان کردستانی به نمایش گذاشته شد

خبرگزاری فارس: با آغاز هفته ملی کودک امروز به صورت همزمان 16 نمایشگاه در سطح استان کردستان به منظور ارائه فعالیت‌های فرهنگی هنری کودکان برپا شد.

فعالیت‌های فرهنگی هنری کودکان کردستانی به نمایش گذاشته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه مرکزی روز جهانی کودک در سنندج اظهار کرد: برنامه‌های هفته ملی کودک با هدف شناساندن و رعایت حقوق کودکان که شادی، تفریح و بهره‌مندی از زندگی است، اجرا می‌شود.

سهیلا شیخی تصریح کرد: این نمایشگاه‌ها برای آشنا کردن خانواده‌ها و مسئولان استان با فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در زمینه کشف استعدادهای این قشر برپا شده است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه کارگاه‌های نقاشی، خوشنویسی، سفالگری و قصه‌گویی تا 21 مهرماه جاری برپاست.

وی عنوان کرد: از جمله برنامه‌های جانبی این نمایشگاه برگزاری جلسات آموزشی ویژه والدین در ارتباط با روش‌های مناسب تربیت فرزندان، مهارت‌های زندگی و دخانیات است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان به دیگر برنامه‌های این هفته اشاره کرد و گفت: برگزاری جشنواره‌‌های ادبی و موسیقی کودکان، بادبادک‌ها، رباتیک و نقاشی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

شیخی بیان داشت: امسال برنامه‌های هفته ملی کودک با مشارکت دانشگاه علوم‌ پزشکی استان، هلال‌احمر، بهزیستی، آموزش و پرورش اجرا می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد مشارکت این ادارات در برنامه‌های هفته ملی کودک منجر به تحولات و استقبال بیشتر کودکان و نوجوانان از برنامه‌های تدارک دیده شده در این هفته شود.

شیخی از تشکیل کارگروه کودک و نوجوان در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان  دخیل در حمایت از کودکان و پرورش و تقویت استعدادهای این قشر عضو این کارگروه هستند.

وی افزود: با تشکیل جلسات این کارگروه بدون شک شاهد بررسی و حل و فصل بیشتر و بهتر مشکلات کودکان و نوجوانان خواهیم بود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان در پایان عنوان کرد: به مناسبت هفته ملی کودک و برای همدردی با کودکان زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی تعدادی از مربیان کانون به این مناطق اعزام شدند.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول