اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم هشترود در مجلس:

مردم هشترود از نبود فضاهای فرهنگی و هنری رنج می‌برند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم هشترود در مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود فضاهای فرهنگی و هنری در شهرهای هشترود و چاراویماق موجب بروز مشکلاتی برای مردم و جوانان شده است.

مردم هشترود از نبود فضاهای فرهنگی و هنری رنج می‌برند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی دهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز، غلامحسین شیری در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در گفت‌وگو با ستاد اطلاع‌رسانی اظهار داشت: اجرای برنامه‌های مرتبط با مقوله کتاب و کتابخوانی به‌ویژه برگزاری نمایشگاه کتاب همواره عامل مهمی در ارتقای شاخص‌های فرهنگی بوده است.

وی با بیان اینکه استقبال مردم به‌ویژه جوانان از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز بسیار قابل توجه است، گفت: هم غرفه‌داران و هم بازدیدکنندگان اغلب جوان هستند و همین مساله شور و نشاط خاصی در فضای نمایشگاهی تبریز به وجود آورده است و می‌توان گفت در حقیقت نمایشگاه کتاب تبریز فرصتی برای تبادل افکار است.

شیری در ادامه با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری در عرصه فرهنگ و هنر تصریح کرد: فعالیت در حوزه‌های مختلف فرهنگی از جمله کتاب، شعر، رسانه و فرهنگ عمومی لازمه پویایی فرهنگ آن جامعه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود کمبود فضاهای فرهنگی و هنری در شهرهای هشترود و چاراویماق را موجب بروز مشکلاتی برای مردم و جوانان عنوان کرد و افزود: رسانه‌ها می‌توانند با انعکاس اخبار مربوط به مسائل فرهنگی این شهرستان‌ها و نقد منصفانه آن، کمک شایانی به افزایش کیفیت برنامه‌های اجرایی کنند.

نماینده مردم هشترود در مجلس شورای اسلامی بر اخذ مجوز صدور نشریه مستقل و محلی در این منطقه تاکید کرد و از ایجاد دفتر خبری صدا و سیما در آینده نزدیک در هشترود خبر داد.

نمایشگاه مطبوعات نیز به صورت همزمان در محل دایمی نمایشگاه‌های تبریز گشایش یافته است.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول