اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تئاتر کودک و نوجوان ـ 183

«آدم بلا، دیو ناقلا» 4 سانس به روی صحنه رفت

خبرگزاری فارس: استقبال مردمی منجر به تمدید اجرای نمایش «آدم بلا، دیو ناقلا» از سه سانس به چهار سانس شد.

«آدم بلا، دیو ناقلا» 4 سانس به روی صحنه رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سومین روز از برگزاری جشنواره تئاتر در همدان با شور و حال خاصی در سالن‌های نمایش همراه بود به طوری که کودکان و نوجوانان به همراه والدین خود یک ساعت قبل از اجرای نمایش پشت درب سالن‌ها منتظر بودند تا لحظه موعود فرا رسد.

برخی از نمایش‌ها از استقبال چشمگیر مردم مواجه می‌شدند که از آن میان می‌توان به نمایش «آدم بلا و دیو ناقلا» به نویسندگی و کارگردانی مریم کاظمی اشاره کرد.

این نمایش که در سه سانس 10 صبح، 16 و 18 بعد از ظهر در مجتمع شهیدآوینی اجرا شد آن چنان با استقبال مردمی مواجه شد که یک سانس نیز برای اجرای آن افزایش یافت.

پیگیری‌های خبرنگار فارس حاکی از آن است که تالار فجر که شاهد اجرای نمایش «اخمالوخان» به کارگردانی امیر مشهدی عباس بود نیز با استقبال مردم مواجه شده به طوری که سالن 250 نفری فجر پذیرای 450 نفر از علاقه‌مندان به این نمایش بود.

این شور و حال مردم و استقبال گرم آنها در دیگر سالن‌های اختصاص یافته به اجرای نمایش‌های جشنواره تئاتر کودک و نوجوان نیز مشاهده می‌شد به طوری که در مجتمع بوعلی سینا نیز حدود 50 نفر با در دست داشتن بلیط پشت درب سالن مانده بودند.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از 16 مهر در پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین آغاز شده و تا 22 مهر ادامه دارد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول