اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد کرمان خبر داد

کرمان در جمع‌آوری و هزینه‌کرد زکات در جایگاه مطلوبی قرار دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد امام خمینی استان کرمان گفت: استان کرمان در سال‌های گذشته در زمینه جمع‌آوری و هزینه‌کرد زکات در کشور جایگاه خوبی به دست آورده است.

کرمان در جمع‌آوری و هزینه‌کرد زکات در جایگاه مطلوبی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، وحید میرزایی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد زکات استان کرمان با حضور نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: استان کرمان در سال‌های گذشته در زمینه جمع‌‌آوری و هزینه‌کرد زکات در کشور جایگاه خوبی به دست آورده است.

وی افزود: در سال گذشته بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون تومان زکات در استان کرمان جمع‌آوری شده که نشان دهنده توجه مردم به این فریضه الهی است.

میرزایی خاطرنشان کرد: براساس قانون مصوب ستاد نماز در استان‌ها تشکیل شده و در این ستاد در زمینه سیاست‌گذاری‌ها، برنامه‌های تبلیغی و جمع‌‌آوری زکات برنامه‌ریزی و برای اجرا به شهرستان‌ها اعلام می‌شود.

میرزایی با اشاره به اینکه مقرر شده که جلسات ستاد زکات استان هر سه ماه یک بار برگزار و سیاست‌گذاری‌ها به شهرستان‌ها اعلام شود، تصریح کرد: زکات جمع‌آوری شده در هر منطقه برای عمران همان محل هزینه می‌‌شود.

سرپرست اداره کل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان افزود: در راستای تبلیغ و ترویج فریضه زکات تلاش‌های زیادی در استان صورت گرفته که از جمله می‌‌توان به تولید و پخش 380 دقیقه برنامه از صدا و سیما نام برد و همچنین با انتصاب مسئول زکات در کمیته امداد فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شده است.

وی عنوان کرد: از محل جمع‌آوری زکات تاکنون 129 مسجد، هفت حسینیه، هفت خانه عالم و پنج غسالخانه در سطح استان کرمان احداث شده است.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول