اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

جمع‌آوری 900 میلیون ریال زکات فطره، کفاره و فطریه سادات در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان از جمع‌آوری 900 میلیون ریال زکات فطره، کفاره و فطریه سادات در شهرستان زنجان خبر داد.

جمع‌آوری 900 میلیون ریال زکات فطره، کفاره و فطریه سادات در زنجان

علی نجفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مبالغ جمع‌آوری شده در قالب زکات فطره عام، فطریه سادات و کفارات در بین نیازمندان واقعی توزیع می‌شود.

وی با اشاره به برخی از محل‌های هزینه‌کرد مبالغ جمع‌آوری شده افزود: این مبالغ در قالب حل مشکلات درمانی، بهداشتی، عمرانی و پرداخت بدهی نیازمندان هزینه می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان تصریح کرد: امسال مبلغ 900 میلیون ریال در قالب زکات فطره عام، فطریه سادات و کفارات عمد و غیرعمد توسط کمیته امداد شهرستان زنجان جمع‌آوری شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود سایر طرح‌های اجرایی کمیته امداد شهرستان زنجان در ماه مبارک رمضان را طرح‌های کوثر، رضوان، شفا، اکرام ایتام، اطعام نیازمندان و طرح محسنین عنوان کرد و افزود: مبالغ جمع‌آوری شده در قالب اجرای هر یک از این طرح‌ها با توجه به هدفی که در طرح مذکور و بر اساس سنت‌های حسنه اسلامی تعیین شده است، هزینه می‌شود.

نجفی در ادامه با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای مددجویان این نهاد اضافه کرد: یکی از دوره‌های آموزشی که برای مددجویان این نهاد برگزار شده است، دوره‌های کارآفرینی برای مجریان طرح‌های اشتغال است.

وی با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی کمیته امداد در قالب رشته‌های مختلف شغلی برگزار می‌شود، افزود: ارتقای مهارت‌های شغلی از جمله اهداف برگزاری دوره‌های آموزشی مذکور است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان همچنین با اشاره به برپایی دوره آموزشی قالیبافی برای مددجویان کمیته امداد شهرستان زنجان افزود: یکی از اهدافی که در راستای برگزاری دوره‌های مذکور دنبال می‌شود، اجرای موفق طرح‌های اشتغال است.

وی همچنین با اشاره به پرداخت وام‌های اشتغالزایی برای مددجویان این نهاد افزود: پس از برگزاری دوره‌های آموزشی وام‌های اشتغالزایی به مددجویان این نهاد پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول