اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج:

بیشترین پرداخت زکات از سوی کشاورزان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آوج با بیان اینکه فرهنگ زکات باید به صورت اساسی در جامعه نهادینه شود، گفت: بیشترین پرداخت زکات از سوی کشاورزان صورت می‌گیرد.

بیشترین پرداخت زکات از سوی کشاورزان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آوج استان قزوین سیدعبد‌الله موسوی عصر امروز در جلسه زکات شهرستان آوج اظهار کرد: ارگان‌ها و دستگاه‌های متولی امر زکات لازم است که فعالیت‌های خویش را پیرامون ترویج فرهنگ زکات در شهرستان آوج افزایش دهند.

فرماندار شهرستان آوج اضافه کرد: امروز تبلیغات در امر زکات مسئله‌ای است که لازم است مورد توجه و عنایت ویژه نهاد‌های فرهنگی و به ویژه رسانه‌های سراسری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه احادیث و روایات متعددی پیرامون لزوم تبیین برکات و آثار زکات وجود دارد، عنوان کرد: عمده زکات پرداختی در سراسر کشور مربوط به بخش کشاورزی است.

فرماندار شهرستان آوج ادامه داد: ضرورت ارائه شیوه‌های نوین به کشاورزان برای تولید بیشتر امری مهم است که لازم است با همت مسئولان و کشاورزان در کشور محقق شود.

موسوی اضافه کرد: از تمام دست‌اندرکاران و مدیران امور نیکوکاری، مشارکت‌های شهروندی و ترویج زکات درخواست داریم تا با تدابیر ویژه‌تر زمینه را برای اشاعه فرهنگ این سنت حسنه و تبلیغ جدی‌تر آن به انجام رسانند.

وی با بیان اینکه پرداخت زکات در بین کشاورزان موجب افزایش تولید و برکت آنان شده و رضایت الهی را در پی دارد، عنوان کرد: تعامل و ارتباط با نهاد‌های مختلف در جامعه برای اشاعه سنت وقف و زکات مهم و ضروری است.

فرماندار شهرستان آوج ادامه داد: وفور روزی و دستیابی به سعادت از نتایج پرداخت زکات است.

وی با بیان اینکه توجه بخش‌های نیمه فعال در حوزه فرهنگ و مذهبی از دغدغه‌هایی است که باید با جدیت پیگیری شود، ادامه داد: امیدواریم که مسئولان و مدیران ادارات به این مهم توجه کنند. احیای سنت‌های فرهنگی و مذهبی سبب تعالی جامعه می‌شود.

موسوی عنوان کرد: برپایی همایش‌ها و جلسات مختلف به منظور پیگیری امر زکات شهرستان آوج نیز در دستور کار جدی قرار دارد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول