اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد سربیشه خبر داد

جمع‌آوری بیش از یک‌ میلیارد ریال زکات در سربیشه

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی سربیشه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر یک ‌میلیارد و 134 میلیون ریال زکات در این شهرستان جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری بیش از یک‌ میلیارد ریال زکات در سربیشه

محمد مولایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: میزان جمع‌آوری فطریه از ابتدای سال جاری در شهرستان سربیشه بالغ بر 990 میلیون ریال بوده است.

این مسئول ادامه داد: کمک به ایتام بیش از یک‌میلیارد و 399 میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به تعداد ایتام زیر 18 سال سربیشه تصریح کرد: در این شهرستان 410 یتیم زیر 18 سال وجود دارد که یک‌هزار و 436 حامی از آنها حمایت می‌کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی سربیشه یادآور شد: 38 یتیم بدون حامی در این شهرستان وجود دارند که همچنان منتظر نگاه سبز و دستان گرم خیران، نیک‌اندیشان و حامیان هستند.

مولایی، تعداد حامیان جذب شده در ماه مبارک رمضان برای ایتام این شهرستان را 38 نفر عنوان کرد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون تعداد دانشجویان زیر‌پوشش این نهاد 144 نفر هستند، افزود: 42 دانش‌آموز زیرپوشش این نهاد در کنکور 90 قبول و راهی دانشگاه‌ها شدند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی سربیشه با اشاره به اینکه کمیته امداد از جمله ارگان‌ها و نهادهای فعال و تاثیرگذار در جامعه و در حوزه ازدواج است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 43 سری جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش این نهاد اعطا شده است.

وی با بیان اینکه ارزش هر سری جهیزیه 10 میلیون ریال است، اظهار کرد: مبلغ 430 میلیون ریال برای جهیزیه‌های اعطایی به نوعروسان زیرپوشش این شهرستان هزینه شده است.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول