اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته

شهرستان بهار رتبه چهارم جمع‌آوری زکات را کسب کرد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بهار گفت: سال گذشته 483 میلیون تومان زکات در سطح شهرستان بهار جمع‌آوری شده که رتبه چهارم استان همدان را به دست آورده‌ایم.

شهرستان بهار رتبه چهارم جمع‌آوری زکات را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، عیسی شهبازی پیش از ظهر امروز در گردهمایی عاملان زکات شهرستان بهار اظهار داشت: سال گذشته 483 میلیون تومان زکات در سطح شهرستان بهار جمع‌آوری شده که رتبه چهارم استان همدان را به دست آورده‌ایم.

وی ادامه داد: زکات جمع‌آوری شده برای 16 پروژه جدول‌گذاری، غسالخانه، سالن ورزشی، مرمت حسینیه و مسجد در همان روستاهایی که زکات جمع‌آوری شده بود در نظر گرفته شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بهار اضافه کرد: سال گذشته 15 روحانی در بحث زکات جلسات مستمر داشته و تمام روحانیون در مساجد به منظور پرداخت زکات اطلاع‌رسانی کرده‌اند.

امام جمعه شهر بهار نیز با بیان اینکه در مصرف زکات به اولویت‌ها توجه شود، نخستین اولویت را توجه به نیازمندان دانست و اظهار داشت: هر کس زکات مال خود را پرداخت کند از بخل حفظ می‌شود.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا زکات را کلید برکت و ازدیاد ثروت مشروع بیان کرد و گفت: زکات باعث توسعه عدالت اجتماعی و رونق اقتصادی جامعه می‌شود.

وی ابراز داشت: در بحث تبلیغات زکات باید اثر روانی بر روی زکات‌دهنده داشته باشیم که در این میان مخاطب اصلی، کشاورزان هستند.

امام جمعه بهار تصریح کرد: عاملین زکات کار ائمه را انجام می‌دهند و مسئولیت سنگینی را بر عهده دارند و ترک زکات باعث تلف شدن اموال، خسارت، کمبود و قحطی، رفع برکت از زمین، محروم شدن از رحمت، هم‌ردیف با رباخواران و قبول نشدن نماز و عبادات می‌شود.  

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول