اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری محقق شد

جمع‌آوری 60 میلیون تومان زکات در فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد احیای زکات فردوس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ 60 میلیون تومان زکات در این شهرستان جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری 60 میلیون تومان زکات در فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدرضا رجبی‌مقدم ظهر امروز در جلسه ستاد احیای زکات این شهرستان اظهار کرد: برای نزول رحمت الهی باید زکات پرداخت کنیم چرا که اگر زکات پرداخت نشود خشکسالی‌ها ادامه می‌یابد.

وی افزود: چنانچه خشکسالی‌های موجود ادامه پیدا کند با مخاطرات زیادی مواجه می‌شویم و به مرور زمان کشاورزی منطقه با مشکل روبه‌رو خواهد شد.

رئیس ستاد زکات فردوس تصریح کرد: باید کشاورزان را به پرداخت زکات تشویق کرد تا با انجام این فریضه الهی سبب رونق کشاورزی در سطح شهرستان شویم.

امام جمعه شهرستان فردوس نیز در این جلسه پرداخت زکات را سبب دور شدن غضب الهی از جامعه دانست و گفت: خداوند غضب و رحمت خود را از امتی که زکات مال خود را پرداخت می‌کنند، دور خواهد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی ماهانی‌نژاد افزود: علت بخشی از خشکسالی‌ها و نباریدن باران عدم پرداخت زکات از سوی کشاورزان و دامداران است.

وی یکی از پیامدهای پرداخت زکات را فقرزدایی عنوان کرد و افزود: اگر همه مردم زکات مال خود را پرداخت کنند دیگر شخص فقیری در جامعه پیدا نخواهد شد.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول