اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تاکنون

4 میلیارد تومان برای احداث پل کابلی آبادان هزینه شده است

خبرگزاری فارس: شهردار آبادان گفت: تاکنون افزون بر 4 میلیارد تومان برای ساخت پل کابلی امام رضا(ع) در آبادان هزینه شده است.

4 میلیارد تومان برای احداث پل کابلی آبادان هزینه شده است

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: با توجه به اینکه کابل‌های پل کابلی امام رضا(ع) اخیراً وارد آبادان شده، در راستای تکمیل این پروژه با جدیت بیشتری وارد کار شده‌ایم.

وی افزود: با وجود اینکه در شرایط فعلی، کشور با تحریم‌های سختی روبه‌رو بوده، و با تمام مشکلات اقتصادی، کابل‌های این پل هفته گذشته از طریق بندر خرمشهر با حمایت و همکاری مضاعف کشور چین وارد منطقه شد.

شهردار آبادان تصریح کرد: از همه کسانی که در این زمینه یار و یاور شهرداری آبادان بوده به‌ویژه چینی‌ها که با نادیده گرفتن شرایط تحریم، به تعهدات خود عمل کردند کمال تشکر را داریم.

* بخش کمی از مطالبات چینی‌های پرداخت شده است

وی اضافه کرد: بیش از یک‌ماه بوده که کابل‌های این پل در گمرک متوقف بوده و به دلیل افزایش نرخ دلار قادر به ترخیص آنها نبودیم.

شیرازی بیان کرد: چینی‌ها حاضر شدند که بخش کمی از مطالبات خود را دریافت کرده در صورتی که باید بیش از 70 درصد هزینه‌ها را به آنها پرداخت می‌کردیم.

* در صورت تأخیر در افتتاح پل، شهروندان سعه صدر به خرج دهند

وی با اشاره به اینکه عملیات نصب کابل‌های پل امام رضا (ع) در این هفته آغاز می‌شود، گفت: طبق وعده‌ای که پیش از این به شهروندان داده بودیم و بنا بر اعلام تابلوی روز شمار، پل در آبان‌ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد اما با توجه به شرایط پیش‌رو اگر تأخیری در این خصوص پیش آمد باید با سعه صدر پذیرفت.

شهردار آبادان تصریح کرد: به‌طور قطع همه تلاش ما بر این است که پل مذکور در سال جاری به بهره‌برداری برسد، امیدواریم شهروندان نیز چون همیشه ما را در این زمینه همراهی کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون افزون بر 4 میلیارد تومان برای ساخت پل کابلی در آبادان هزینه شده است، گفت: این پل با طول 225 متر، عرض 17 متر و ارتفاع 27 متر از سطح خیابان و ارتفاع عرضه پل به طول شش متر در حال احداث بوده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول