اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس مجمع امور صنفی آبادان:

قیمت برنج در بازار ته لنجی آبادان متغیر است

خبرگزاری فارس: نائب رئیس مجمع امور صنفی آبادان گفت: قیمت برنج‌هایی که از بازار ته لنجی آبادان تهیه می‌شود با توجه به بازار متغیر دلار دچار نوسان می‌شود.

قیمت برنج در بازار ته لنجی آبادان متغیر است

احمد زندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در آبادان اظهار کرد: برنجی که خریداران از بازار ته لنجی آبادان تهیه می‌کنند با توجه به اینکه ارز مرجع ندارند با نوسانات قیمت دلار و ارز تغییر می‌کند.

وی افزود: قیمت برنج‌هایی که توسط تجار توزیع شده و با یک برند معتبر و شناخته شده از گمرک شهرستان ترخیص می‌شود ثابت بوده و فروشندگان با درج قیمت بر روی کالا آن را به دست مصرف کننده می‌رسانند.

نائب رئیس مجمع امور صنفی آبادان ادامه داد: به منظور جلوگیری از احتکار کالا در بازارهای آبادان در بیست‌و هفتم هر ماه بازرسان مجمع با سرکشی به انبارهای کالا در شهرستان آبادان گزارش کاملی از موجودی‌های انبار را به مجمع اعلام می‌کنند.

وی با اشاره به این بازرسی‌ها اضافه کرد: انبار داران موظف‌اند تعداد یخچال‌ها و موجودی اجناس خود را در بیست وهفتم هر ماه به بازرسان اعلام کنند و در صورتی که آمار اجناس خود را اعلام نکنند یا پایین‌تر از آنچه در انبارها موجود است گزارش کنند متخلف شناخته شده و با آنها برخورد قانونی می‌شود.

زندی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص راه‌های جلوگیری از گران فروشی در بازار آبادان گفت: قیمت کالاها و اجناس در بازار آبادان همزمان با کل کشور تغییر می‌کند و قیمت‌ها در بازار صنوف فنی توسط کمیسیون نظارت و در بازار توزیع و خدمات توسط کمیسیون حمایت از مصرف کننده درج می‌شود.

وی تصریح کرد: اکیپ‌های نظارتی مجمع امور صنفی آبادان در 24 ساعت شبانه روز فعال بوده و با نظارت بر روی فروش کالاها و خدمات مورد نیاز شهروندان قیمت‌ها را کنترل می‌کنند.

نائب رئیس مجمع امور صنفی شهرستان آبادان در خصوص نقش بنکداران در کنترل بازار گفت: بنکداران یک اتحادیه مستقل هستند که کالاهای خود را از شرکت‌های پخش قانونی و با درصد سود مشخص خریداری کرده و با درصد مشخصی از سود وارد بازار خرده فروش‌ها می‌کنند.

وی در پایان گفت: شماره تماس 124 و 4439300 مجمع امور صنفی شهرستان آبادان آماده دریافت هر گونه شکایت و انتقاد در خصوص گران فروشی، احتکار یا هر گونه تخلف در بازار آبادان است.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول