اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی آبادان خبر داد

اعزام نونهالان آبادانی به مناطق عملیاتی والفجر 8

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی آبادان گفت: بیش از 70 نونهال آبادانی همزمان با روز جهانی کودک به یادمان شهدای اروندکنار در منطقه عملیاتی والفجر 8 اعزام می‌شوند.

اعزام نونهالان آبادانی به مناطق عملیاتی والفجر 8

علی فرحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: همزمان با روز جهانی کودک، بیش از 70 نونهال آبادانی از مهدهای کودک‌ شهرستان به یادمان شهدای اروندکنار اعزام می‌شوند.

وی افزود: در روز چهارشنبه 9 صبح نونهالان آبادانی به همراه مربیان و مسئولان مهدهای کودک‌ شهرستان آبادان برای آشنایی با فرهنگ شهادت و ایثار به یادمان شهدای اروندکنار اعزام شده و در این مکان با ارزش‌های دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبادان ادامه داد: در این روز که با شعار کودک و دفاع مقدس نامگذاری شده خردسالان با شناخت بیشتری از فرهنگ شهادت یاد و خاطره شهدای این یادمان را گرامی می‌دارند.

وی در خصوص دیگر برنامه‌های این اداره همزمان با هفته کودک بیان داشت: برگزاری همایش کودک، خانواده، کارگاه و مهارت‌‌های فرزند پروری با حضور اولیای کودکان در سالن اجتماعات اداره بهزیستی منطقه و تدریس برندهای آموزشی موفق روانشناسی توسط اساتید مجرب به خانواده‌های حاضر در این نشست جزی از برنامه‌های این اداره در هفته کودک است.

فرحانی افزود: دیدار خردسالان با مسئولان و امام جمعه شهرستان، آشنایی کودکان با موضوعات ترافیکی با حضور در شهرک ترافیک آبادان و گردهمایی کودک و خانواده از دیگر برنامه‌های اداره بهزیستی آبادان در گرامی داشت روز جهانی کودک است.

وی در پایان گفت: آشنایی با شیوه‌های صحیح تربیتی، پرورش استعدادهای نونهالان، توجه به خواسته‌های کودکان و استفاد از آموزه‌های دین مبین اسلام در تربیت نونهالان از روش‌های اخلاقی و تربیتی است که باید از سوی مربیان و خانواده‌ها رشد و نمو این آینده سازان مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول